11.1.10

::TAK JADI PLAK::


NI
kes semalam (Ahad). Mlm sebelom tu laki aku dah booked tiket bas kt Greenwood utk Naemah blk ke Klantan. Patotnya kene naik kat Putra kul 9:30pg. Tp pukul 9:20pg kaunter kat Greenwood tu pon x bukak lagi! Camno tu? (jgn le tanye apesal kene amik tiket kt situ tp naik kt tmpt lain. aku x tau. tu sume laki aku punye keje). Tp aku rasa kalau nk benti kat Jeli, x leh naik dari Greenwood kot. Kot la ye. ;P


Makanya, Naemah ada lagi la kt umah aku tu. Sonok la bebudak tu ada org melayan. Aku tgk Naemah pon cam hepi je x jadi balik. ekekekekekeke. Tp Insyaallah dia blk gak minggu ni tompang jiran kg yg kebetulan nk blk sana ujung mgg ni..


on the way nk amik tiket. kononya la ;P


memasing kelat je Makcu nk blk kg


Naemah pulun nasik grg.
Kononnya nk wat lapik perut masa dlm perjalanan nnt.
Last2 berakkan balik benda tu kat umah aku.
kui kui kui


budak ni toksah criter la..
mmg mintak nasik lemak.


menyempat je aku..


smp kluar urat kepala otak aku.
nampak sgt x sihat ;(


uik!
camno plak minatang ni ada kt dlm kedai makan ni?
hhrrrrrrmmmmmmmmm

Ok, dah! Makcu tak jadi blk kg.
Jom kita selebret sebeday Angah + BB kat Titiwangsa. jommmmmmmmmmm...
(ekekeke, cam riak na gi titiwangsa tu ;P)





5 comments:

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

wakakakakaka...penat aku peluk cium ko naemah...tarik balik lorrrr...muahahahahaha

A.I said...

AJ,
TAKPE..TU PELOK CIUM 'IN ADVANCED'. ngeeeeeeee

Ibu n Abah said...

ai,
kelakor ai tulis tang
ingatkan makan nak buat lapik perut balik kampong, rupanya ter... kat umah ai jugak....
kahkakahhkah..

MUMMYMUJID said...

LENGAN ELY...GEMOK...SIHAT BUDAK TU YER...

A.I said...

AKAK,
MMG BETOL PON. LAST2 MEMBUANG KT RAWANG BALIK! kahhhhhh

YAM,
DIA MMG SIHAT. KENYAL. KENTAL. ;P

klik klik (^_^)