13.1.10

::NYAMAN & SYAHDU JE, TAPI....::


BALIK keje smalam kan ujan. Smp kat Rawang dlm kul 6:15, ujan baru benti. Matahari plak cam ada, takde je. Dengan kabusnya..so, lawa la view..nyaman je rasa.




rasa mcm kat Cameron plak..cantikk..




Tapiiiiiiiiiiiiii.................



huhuhu...
kiri kanan hutan tgh gigih kene tarah!
sian kat monyet2 yg selalu bertenggek kt tp jalan dulu tu.
Dah takde. Ntah mana la dowang lari :(

ni pojek nk wat highway Rawang - Kuala Selangor..


abis bukit / hutan kene tarah!


ni kat sebelah kuari..dulu hutan banat,
skang ni dah botak.


kaya la tuan punye pojek ni.
kompom balak2 yg dia tebang tu dijual.
huhuhu


dah takde monyet bertenggek tepi jln tunggu org aku baling roti
:(







12 comments:

nome said...

cantek view tuh! nikmat idop! tp sementara je lah sbb pasni idak ada lg view cam cameron tuh...sbb utan udah dibotakkan...nak cedey pun tarak guna..tp cian kat memonyet tuh...

mamashasha said...

mmg syahdu kalau hujan....beshnye...tp kat sini panas la pulak..angin sepoi2 tp tak hujan....kalau habis ditarah makin panas la bumi kite ni....huhu

A.I said...

NOME,
HA LA. MMG SIAN LA BILA TINGAT KT MONYET2 TU :(

BED,
ITU LER PASAL. NK BUAT JALAN, HUTAN KENE KORBAN..

Jiey^Mien said...

sedihnya tgk view tuh..

fazilzura said...

dunia nk kiamat dh kak ..

now sume tmpt di tarah .. mmg sian tui kat hidupan .. kalau dok dlm zoo pun makin x terjaga, hrp nama je gah

A.I said...

JIEY,
MMG SEDEY...

ZURA,
KAN? BINATANG KT ZOO TU PON AKU TANGOK CAM TAK TERJAGA JE. SIAN DOWANG :(

ayoi said...

awat takde sape bace entry ayoi nie....sedih la!!!!!!!

A.I said...

AYOI,
LOR..KAU ADA HAPDET KE? ekekekekeke...TULER, LAMA NA TINGGAL BERSAWANG BLOG TU. JAP AKU TERJAH.

kakngah said...

aku jarang lalu jln tu. kalau g KL @ blk kmpg.. mmg layan hiway. hrtu lalu... [ms nk sggh tesco tulun bncuh semen tu la...] terkujat aku tgk sume bkt dh gondol... mesti keruh dh air sungai tu kan...

A.I said...

KAKNGAH,
MMG PON! EEEEEEEE..CAM SEDEY JE TAU. KAKNGAH, TESCO DAH BUKAK ARINI. KAU DTG SNI TAKYAH BANCUH SIMEN DAH! ekekekekeke..

PinQib said...

monyet pun akak rindu ke

A.I said...

PINQIB,
AKU KAN PECINTA BINATANG..ngeeeeeeeeee

klik klik (^_^)