12.1.10

::UMAH AYONG::

GILER bapak punye lama la menunggu laki aku blk dari keje. Elok2 nk lunch kt umah Ayong, trus jadik dinner! huhuhu...dah le pewot kebulur. Tp nk wat camne..jalan hala ke umah jem katanya.

Sian gak kat Iena sbb dia pon tunggu aku. Janji amik dia dulu baru gi umah Ayong. AJ pon sampai tertido2 nunggu. Tp yg syioknya tu, smp je kt umah Ayong (dlm kul 6ptg), sume dah siap terhidang tunggu kami makan je. Tak dpat jumpa Sam + Abg Long, dowang dh balik sbb dari tghari dah ada kt sana. Yg tinggal mak + Ayoi je. Yg penting, laok sume mantop! Sedap nk mampos Ayong masak. Mcm nk pecah umah Ayong bising ngan molot2 puake yg ada kt sana. ekekekekeke...mana tak? anak2 ayong sume baya2 kami je. Kiranya anak buah aku adalah sebaya ngan aku. Yg lagi tua dari aku pon ada..best!


aku + Fawza D Doll


menung apa tu dek oii


nape kau Ngah?!


tu dia...! konvoi ngan pinky..
Naemah + Along naik sana.


iena yg dah hampir nk putus asa tunggu kami.
ngeeeeeeeeeeeeeee


sampai je trus serang meja makan!!


aku + carina (anak buah yg sebaya ngan aku)
blur plak anak aku amik gambo ni!


bapak mithali sedang melayan anak2 makan..


ayoyo!!
malatops kau!


sotong idop besau2, tak tau masak apa.
tp mmg sedap melampau la..


Ayoi + KN (anak buah) + AJ + Halim


ntah la x kenal sape pompuan giler ni!


dah kenyang + solat, kuarkan meja pingpong plak..


the twinkies
AJ + Ayoi

sian ayoi masa ni tgh demam panas. dah nk seminggu demamnye.
isk. riso plak aku.


kechentaan aku
ayoi + aj + iena + naemah


anak buah, aliff + us


mak + aliff


yg tudung kelabu tu le Ayong aku.
sempat lagi anak2 wat suprise bestday utk dia.
so sweet la..
kek choc chess SR tu pon sedap gilos!
puas aku makan..nyum nyum


apa sedey je muka kau dek?
dah letih la tu..

kami!

MEKASEH ye Ayong jempot kami makan2 kat sana.
Lepas ni bleh la buat lagi.

ngeeeeeeeeeee






17 comments:

mamashasha said...

kak ai...cantik la gaun elly....ko beli kat ner?

A.I said...

BED,
ALAHAI..GAUN TU AKU BELI KT TESCO JE. RAYA THN LEPAS ;P

kakngah said...

sgguh sopan abg kaman duduk..
oh! aku terguda!

[s][u][e][h][a][n][n] said...

uik..meriahnya...

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

giler arr
meriah seh keluarga ko bila berkumpul
suka tul aku nengok
teringat aku kak bila keluarga belah mak aku berkumpul ...camtu ler...
memasing bercerita boleh tahan sampai ke pagi esok gamaknyer....

A.I said...

KAKNGAH,
LAKI SOPAN JE DUDUK. TRY KAU TGK BINI DIA. PITAM!

SUE,
MERIAH LA BILA JUMPA 'SEMOLOT'. ekekekeke

ZANA,
MMG BETOL LA WEI! KALAU TIDO KAT SANA KOMPOM XBLEH LELAP PUNYE SBB NK BORAKKKK JE. LAMPU DAH TUTUP PON BLEH DENGAR BUNYIK ORG BERBORAK. ekekekekekeke

MUMMYMUJID said...

ank buah ko bapak besar...misai bukan main...elok ko pnggil dia pak cik...

A.I said...

YAM,
TULER PASAL! DIA SENDIRI CKP SILAP ARIBULAN TERNGORAT MAK SEDARA SENDRI. GILO!

grow2g3th3r said...

seronoknyer bila dapat berkumpul mcm nie....

ita cutevirus said...

sedapnyer sotong &bendi tuh... kek coklat pun sodap...

ooowwwhhh.. makan reramai memang syiok... bertambah²tak hengat..

mamashasha said...

kak...aku bukan kira tesco or giant janji cantik dimata.....

dmx said...

wah...
meriahnyer..ai
celebrit fimili...ek
selamat mjamu....:)

Anonymous said...

hahahaha.. ske ati aku la nk tulis ape.. ekekekeke.. hehehehe.. best2 kalo semua ma.cik2 kat dunia mcm k.ngah kan bagus.. hahaha aku pon pggiol k.ngah, cam xsesuai je nk pggil m.ngah.. neway time kasih krana mebadikan kenangn kt umah tu disini!!! syang korang lor.. heheheheh.. ape2pon.. auntie2 ngan uncle2 aku tatap.. mantop!!!!!

Anonymous said...

eh lpe nk gtau, yang tulis ni, ANAK buah korang yang paling comel skali.. sape g, kalo bukan c KAy ANNe.. heheheheh . peace yo!!!

A.I said...

DLA,
MMG SERONOK. MERIAH!

ITA,
TULER PSL. SAMBIL BORAK, SAMBIL MAKAN. KALUT SUNGGUH.. ;P

BED,
ASALKAN COMEL, UDAH. ekekekeke

KAY ANNE,
oi! oi! ANAK SAPA TERLEPAS NI OII? GEBUSNYE! ekekekekeke.

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

memang nampak sedap masak sotong tue...ko blajar la kak nan ayong..nnti dah blajar jangan lupa turunkan ilmu kat sini plak taw..

A.I said...

PURPLE,
YOLAH. TUNGGU DIA BUAT MAKAN2 LAGI, AKU NUNTUT ILMU DARI DIA K..ngeeeee

klik klik (^_^)