11.6.10

::ANAK AKU KENE KIDNAP::

boring je smbl nk tunggu cik Ema dowang abis solat
(jiran sebelah umah yg bela bebudak ni)
Ema nak angkut anak2 aku gi mkn kt McD,
sempena bestday Echah (anak ema)
pepagi smalam aku dh kasi hadiah utk dia.
belikan dress kt tesco je..
jadik la kan? bebudak sronok bila dpt hadiah..


tinggal budak ni 2 org je kt umah.
Along skang kat D'sara (umah CT),
Angah pulak kt umah mak,
skali ngan anak iena, Dillah..


2 org budak noti ni pon boleh jadik
riuh umah tu tau..isk



sabar le dek oiii,
meh masok tukar baju dulu..


tetiba anak ema jadik 4 org!
ekekekekeke..
lantak kau le ema oii.
'ayah' pon beria nk bawak 'anak bongsu' dia tu :P


elok je dowang turun....


black out kau!!


gulap gulita flet 'mewah' aku!


tinggal la aku sengsorang kt umah dah gulap gulita tu.
laki aku gi tesco nk tukar barang utk aku..
mekaseh ye bang,
sian kene turun pakai tangga..


pukul 10 baru anak2 aku dipulangkan..
siap gi pekan rawang sopin bagai.
abg nizam dia belikan BB button utk kasot boya..



aik! spek mata pon ada..isk


meow gomok ni 'ayah' dokongkan.
ngada2 kau ye dek..
ngan mama idak le nk berdokong2 bagai.
kau berat le dek oiiii!


dah le tu...tido le..

nota bontot: Laki aku ada kt umah tu sengsorang tak sihat. sakit2 badan katanya. mlm tadi tak dpt nk tido sbb sakit sgt. dah buat semayang sunat pon x ilang. aku nk temankan dia, dia kata takyah. aku kasi dia telan pain killer 2 bijik, biar dia rehat. jarang tau dia tak gi keje sbb sakit. tp harini mmg dia serender la...sian dia..tp tadi kat FB dia cakap dah OK skit. Lega ati aku!








14 comments:

kak long said...

nape la masa blakout tu abg kaman ai tak de ek klu tak boleh kandel ligh diner ngn dia..
fuhh..romentik abis...kih kih kih..!

az rina a.k.a jaijina said...

saje je blackout tu, nak kasi kak ai ngan abg kaman beromentik be2, ngeee..

sgonok dapat mak yg pemurah gitew..

A.I said...

KAKLONG,
MS BLACKOUT TU DIA ADA LAGI. LEPAS WAT POJEK MEGA2, BARU DIA GI. muahahahahaha

AZ RINA,
EMA MMG BAIK ATI, SAYANG NGAN ANAK2 AKU. AKU PON SAYANG GAK NGAN ANAK2 DIA. JIRAN TERDEKAT :)

kak ina kl said...

alahai aiiii..kamu bagi anak kamu main pedang???

alhamdulliah rezeki aj lah tu..kamu gilah tgk masa aj make upkan peserta tu..

A.I said...

KAK INA,
PIDANG PLASTIK JE KAK ;)
TULER, MCM NK IKOT TP SEGAN LAK. KREW SUME JANTAN :P

el said...

McD xleh mkn
Yahudi pya
ntahlah skrg sejak kes rombongan ke Gaza..semua dah mula boikot brgan Yahudi...tgk2 McD pun slh satu..huhuhu

kemain eh mcm2 budak2 ni dpt
beruntung betol

A.I said...

EL,
DAH ORG NK BLANJE, BELASAH JE LAH :P

Fiza Nordin said...

alahai my menantu...lame tak jumpe...rindu sungguh! rindu gak kat ko besen...i'allah sabtu ni kite jumpe yek...

A.I said...

FIZA BESEN,
X SABAR AKU NK MAKAN CISTAT KAU BESEN..

fazilzura said...

lor.. diorg g je terus black out kak ..
heheh

sian abg kaman , betui kak.. lelaki ni kalau sakit skit2 pun diorg akan g keje jgk .. ni kalau x g tu makne nye mmg sakit benor le tu

saveme_zero said...

sonokya kan klu anak kita jadi anak org sekali..hehehe. sian abg kaman,moga cepat sembuh yer bang laling

A.I said...

ZURA,
SIB BEK LA DOWANGS EMPAT KUAR LIF. KALAU IDAK, TERSANGKUT LE. isk. TP BETOLKAN? ORG LELAKI NI PAYAH TAK PEGI OPIS. DEMAM2 PON PEGI JUGAK. TP KALAU X PEGI TU MAKNANYA SAKIT SUNGGUH LA.. :(

SUE,
HAMBOI...BER BANG LALING KAU YE? ekekeke...MACEH :)

Syumaimah Edite said...

sian menantu gue. demam yewww -_- kihkih. gue doakan kaman semoga cepat sembuh dan boleh main sip2 tom2 dengan bini beliau semula... ^_^

ai, gue tatau laa pasal boikot McD tu. masa arus pertama dulu, 8 bulan gue tak makan McD. tapi bila pikir2 balik, benda yg tak haram untuk dimakan, buat apa nak haramkan..huhu (ini adalah cakap2 orang tegar McD) hikhik

A.I said...

SYUMAIMAH,
MENANTU LU DAH OK. DIA DAH GI KEJE PON :P
KAN? BENDA HALAL DIMAKAN, BELASAH JELAH. NAK2 LAGI ADA ORG BLANJE. miahahaha

klik klik (^_^)