30.6.10

::APA NAK AKU HAPDETKAN NI?::

TAK tau nak hapdet apa. Nak upload video, cable KIMIe tertinggal kt umah lak. Harini aku dah msk opis balik. GIGIH. Cam biasa, tepek bedak 4 inci.. nk kaber kepucatan muka aku nan jelitasawan ni. Kang takot lak org tengok muka keliwon aku. Mak aku pon risau tengok muka aku kuning. Kencing aku still kotor lagik. Bila tanye kat klinik biasa, dia ckp tu efek dari badan aku yg tak sihat ni. Betoi ke? Tp aku rasa mcm sebab lain la. hhrrmmm...aku ni degil. Takmo gi sepital nu. Kompom aku masok wad kang. Sedangkan demam pon doktor aku soh aku duk kat wad tu..apa tah lagi bila keadaan aku camni kan..hohoho..tgk le camne, selagi leh tahan..aku tahankan. Kalau aku dah surrender sok, aku gi le sepital tu.

Kalau ada idea apa2 yg dtg kang aku menceceh la lagi kt sni. Nak settlekan keje yg pending kat aku ni dulu. Bubyeeeeee!





11 comments:

♥Azie♥ said...

samal kita akak...

kakngah said...

ko ni kan.. degil tau!
nak kene babab montot tu..
g je la serah diri kt sptl slayang tu
kang lg melarat..

kak long said...

samo la ngn den tak tau nk hapdet apo ari ni,tak cito..
marah kakngah kang ni..

apo2 pun jago kesihatan tu dik oi..

A.I said...

AZIE,
KANN? ISK..PENING PALA ;P

KAKNGAH,
MEH LA BABAB..MUSTI SEDAP. kehkeh

KAK LONG,
kahhhhhhhhh...KAKLONG + KAKNGAH! :P

shima zahar said...

kak ... ko nie kan...
bahaya tau... ko tu dah sakit cam gitu.. tak mo ler degil2...
nanti jadi cam abah orang tu...
sebelum nie asyik demam ajer.. bila suh g klinik tak mo.. alasan demam biasa... sekali kena admit.. x-ray.. kuman dah penuh dalam badan dan dah efek ke paru-paru.. rupanya yang demam tu sebab kuman...

doc kata.. bila kuman dah penuh dalam paru-paru.. oksigen pun akan kurang.. dan bila oksigen tak sampai ke otak... errrrmmm lagi bahaya tau...

ita cutevirus said...

kak,
elok akak serah diri je... kalo tak saya repot polis kang.... :Þ
ehehehhe...

JaJa'Z said...

AI..ko tau tak apa ayat yang wajib ada dalam tiap2 entri ko..??? GIGIH !!! hehehhe

A.I said...

SHIMA,
YE LALINK..AKU TAU. TP BANYAK BENDA NAK AKU SETTLEKAN SKANG NI :( KALAU MASOK WAD PAYAH PULAK. TP KAU JGN RISAU YE, SENIN NI AKU MMG ADA APPT KAT SEPITAL SELAYANG TU. LEH LA AKU GI JENGUK2 DOKTOR AKU SKALI :) MEKASEH TAU....

ITA,
GI LA REPORT POLIS. AKU LARIIIIIIIIIIIIIIII...wek wek wek ;P

JAJA,
GIGIH!!!! (^_^)

Syumaimah Edite said...

ai, kalau dah semput karang, satu hapa pun tak selesai.

mamashasha said...

haha taktau apa nk update kak? silalah kutip award ye !!

A.I said...

SYU,
AKU DAH OK SKIT NI :)

BED,
KAU TAU? HARINI PON TERTINGGAL LAGIK CABLE AKU! huwaaaaaaaaa..K, NNT AKU GI KUTIP :) MACEH LALINK

klik klik (^_^)