3.6.10

::TINGKAT 10 BERASAP!!::


ARITU kecoh umah aku, ada org MPS datang sembur nyamuk. Tp bukan kt tingkat bawah. Dia sembur semua tingkat stat dari tingkat umah aku, 10. Rupanya ada kes denggi kat bawah umah aku. Budak remaja kalau tak silap. Mmg bila ada kes baru dia sembur beria. Kalau tak, dia sembur kat tingkat bawah ngan longkang aje. Ha, elok la sembur tu. Bior lari sume nyamuk2 kt atas ni..

gambar2 ni sume laki aku yg amik. Masa ni aku tgh hebat bermandi manda kt dlm bilik air. hehehe...


asap dah mula masok




along paling kecoh arr :P




budak ni siap jerit2 nanges lagik sbb takot.
kan bunyik mesin tu kuat..takot le anak aku.






nota bontot: harini aku tak dpt nk adap sgt PC kat opis ni. Aku nk bertungkus lumus balut sume document kt opis ni. Ptg kang ngan PC aku skali nk kene balut. Org Pest Control nk dtg sembur racun kat minatang yg geget aku smp jadi tenat camni. Yg sebenornya aku tak sihat lagi ni. Tp dtg gak arr sbb smalam, doc taik tu kasi aku MC sehari je...huhuhu






6 comments:

fazilzura said...

MAKAIIIII...
takut nye...
dh le banyak asap

ieda said...

kahkahkah..tak pasal2 doktor tu dpt gelaran doc taik.

ita cutevirus said...

ita ingat dapor akak berasap...
skang ni memang musim denggi kak...
kat shah alam lagik la ramai...

Nur Syafawati said...

kahhhhhhhh..doktor taik!!!whakakka...x pasal2 doc tu dpt title!!!slamat berkemas kak ai!!

AngahSayang2314 said...

tak pe ai kena terus berusaha tau... go..go.. cayok untuk balut2 hahaha

mama hanim said...

doc taik..glamer tu..huhu..

klik klik (^_^)