19.6.10

::SIMPLE MAKEUP_INA + LINDA::

SIMPLE MAKEUP
INA + LINDA
Jalan Gurney, KL
19.06.10



INA


LINDA

Linda ni lawak tau. Muka + celoteh dia betol2 cam pelakon Enot tu.
mmg meriah la dalam bilik tu tadi..hehehe



AI + YONG in action (^_^)






Mekaseh YONG, berkongsi rezeki ngan kawan kau ni.
hehehe..


Dowang ni sebenornya adik beradik, nak nampak vouge di hari kawen kakak dowang.
Kebetolan harini aku takde job, makanya aku memfolo la si Yong ni.
Dapat la 3 muka yg aku tepek tadi.
(tp boleh lak aku lupa nk amik gmbr adik yg sorang tu tadi :P)




6 comments:

ummu_hanis said...

ko mmg super la ai...
agak kalau ko mekap kan akak gak aaaa jd tak muka erra fazira yang???

iena said...

cun....... mcm mak andam ddia

A.I said...

UMMU,
MEH LA SNI AKU TEPEK MUKA KAU TU KAK ;)

IENA,
hehehe...MACEH :)

saveme_zero said...

marvelos ko mekap dowang

suhida said...

bestnya pandai mekap.otomatik diri sndiri pun nmpk lawa,kan...na belajar mekap la...

A.I said...

SUE,
MACEH SUSU... ;)

SUHIDA,
MEG LA BLAJAR BASIC. AJ SIAPKAN SIJIL SKALI (^_^)

klik klik (^_^)