28.6.10

::MAKAN SAMPAI TERCIRIT!::


HARI Jumaat aritu aku ngan Ayoi ponteng keje (amik coti le :P) sbb ada pojek skit nk buat. Tu nnt kendian aku criter ye...

Pepagi tu kitaorg bersesak2 skali kat jalan ngalahkan nk ke opis. Tp kitaorg menuju ke arah Jalan Pudu, KL. Gigih kami hokey! kehulur-kehilir...membeli 'barang' kat sana. Tengahari tu kitaorg berhenti jap, nk gi makan-makan feeling ala2 jopun celop. Dah lama aku x mkn jopun. Selalu aku jilat2 screen je bila geng2 aku meriak kat FB nu. Kebetulan aku ngan Ayoi ada 'taste' tengkolok yg sama, makanya gigih la kami g carik restoren buffet makanan jopun tu. Mekaseh kat Ila + Alien sbb jadik petunjuk arah masa aku sesat aritu..ngeh ngeh..

aku yg dah tak tentu arah bila tak jumpa jalan.
masa ni dah rasa frust gilak sbb ingat
tak dapat dah nk makan jopun tu.
yelah, kat sana ada time.
kul 12pm - 2:30pm je..
tekak lak dah meroyan..
huhuhu


dia ni buat2 tak panik..
walhal..jiwa + tekak dah kacau!
ngeeeeeee

last2 jumpa gak tmpt tu.
tp kami park kete jauh skit.
kene jalan kaki pulak ke sana..
makanya, kami dua beradik berpenyakit kronik ni
jalan ala-ala gaya robot!
mmg kene pantas la..
kalau tak rugi masa ooooo


ini le tmptnya....


makan dah tak henggat donia!
nama je makan semeja,
tp kejap2 kang aku bangun, dia duduk makan..
aku duduk makan, dia lak bangun! :P


stim makan oyster!


kami pemakan yg berdedikasi tau,
takde pembaziran langsung!
kami makan SEMUA yg kami amik :)


feeling ala-ala Gesha!
wek wek wek


jempot makan kengkawan!


pompuan sewel klimaks dapat makan sedap2!


edamamek...ngeee


sibok je si ayoi amik gmbr aku makan tau..
pedulik!


sharkfin sup yg terbaek!




antara makanan2 yg kami bedal..

puas ati aku dapat makan 12 ketoi oyster tu!!!


kakak + adik diva kronik!


pas makan, kami ke Jln Pudu sambong wat pojek balik :P


sekali kauuuuuuuuuuu....tetiba pewot aku tak sedap,
rasa nk pitam!
rupanya...pewot aku dah tak mcm dulu lagi dah.
sob sob sob
tak smp sejam mkn sushi + oyster tu,
kuar balik semua!!!
tak digest langsung kau! :(
takpelah, yg penting aku puas ati masa makan tu..


hasil dari pojek kami jumaat lepas...


aik! badan patong pon ada..
jeng jeng jeng


gud luck bro!!








23 comments:

ieda said...

tu diaa...pulun makan..sib baik tak jadi macam Mr Bean tu...hahaha..
sian perut tu AI..pening dia sb masuk mcm2 benda...sb tu dia reject..

nome said...

amacam? sedap tak? ekeke...lenkali kalau nak dtg kak, kol aku ek...leh joen sekali....kahhhhhhhhh sebelah bangunan tuh, tmpt keje aku...sebelah jer....apa kata, next time aku banja ko plak...

Dalila said...

makn tk hingat ko yer ai...
ayoi: ko mmg vouge la..kalah makcik. makcik ni nk cukur misai pon takut2.
ko tau kan ai, aku buat la experiment yg ko suh tu..gatal2 la pulak..plus pedih..aku tk buat ngan berkhemah agaknyer.. tp sekang dh ok dan aku kini lebih yakin...kui3x

Dalila said...

apa la pojek ko ngan ayoi tu ek?

D.O.U.B.L.E...S said...

semuga berjaya...bro..

A.I said...

IEDA,
TULER PSL. MASA MAKAN TAK HENGGAT! LPS TU..AMIK KAU! X SEMPAT NK SIMPAN SEJAM PON :P

NOME,
DEKAT NGAN OPIS KAU KE??! BAIK! AKU AKAN TUNTUT JANJI KAU TU. muahahahahaha...lalalalalala

DALILA,
HA..MMG AKAK KENE BLAJAR NGAN AYOI LA. DIA XPERT BAB CUKUR2, CABUT2 NI. ngeee POJEK AYOI TU DAH SIAP NNT KOMPOM AKU WAR2KAN KT SNI...lalalalala

CT,
DOAKAN YG TERBAEK UTK DIA...amin...

r|nA @ ja|j|na said...

fuhh, kemain lagi makan makanan jepong..shaye ni stakat sushi tu ajelah makan makanan jepong..

bay said...

12 oyster kau bedal kak. siap duit la kau bayar kak. berpinggan2 kau makan, totalnya bape hengget kak?? heaven btoi -)

A.I said...

AZ RINA,
SUSHI TAK TRILL..TRY MAKAN SHASHIMI ;P

BAY,
KAU NI KAN...isk. TU KAN BUFFET. TU SBB AKU MKN SMP TERCIRIT! KEBETOLAN KAMI DTG MASA TU ADA DISKAUN. UTK 2 ORG MAKAN, rm78 AJE :)

ita cutevirus said...

kak ai,
RM78 je utk 2 org?? murahnyer... huhuhuuh..

kakngah said...

spek ayoi senget!

bay said...

buffet ke,xde gtau pun.packing mknn sorok dalam h.bag kak weh. bawa beg se bsar2 alam.sumbat byk2,buat muka xbersalah.haha Bay tgk pakcik2-makcik2 selamba dek je bawa balik baulu boh lam plastik merah besar tu kak. Bay nak buat gak,tapi malu.hikss

ayoi said...

hahahaha matila spek senget sbb otak ayoi pon senget hahaha

Ibu n Abah said...

Ai...
kami sekeluarga suka pergi makan kat Saisaki tu... Pak mertua kalau datang dari melaka.. mesti nak lunch kat situ... memang berbaloi...
Kacang soya itu sedap betul.. boleh ralit kopek kulit dan makan....

Anonymous said...

kemain lagi ko ye kak..makan tak hingat..kat mana restoran tu kak?nak gak tahu,tapi kita ni sorang je yang minat dalam umah ni ha..kalau ada geng best la pulun makan

A.I said...

ITA,
MURAHKAN? SKANG NI TGH ADA DISKAUN ;)

KAKNGAH,
ITU YG KAU NAMPAK? kahhhhhhhh..HA, TU DIA ADA JAWAB. SPEK SENGET SBB OTAK DIA PON SENGET. HARAP MAKLUM!

BAY,
ADA AKU AMIK GAMBAR TEMPAT TU..ADA TULIS KT SITU JAPANESE BUFFET..NAK MASOK DLM BEG TAK MUAT LAK. hohohoho

AYOI,
KAU MMG SENGET!!

AKAK,
BESTKAN KAK? PUAS ATI MAKAN KT SITU. LPS NI LEH LA AKAK BANJE AI MKN KAT SITU. NASIK KOK KOK KOKKKK TU KITA CANCEL. miahahahahaha

EMY,
TU AKU ADA AMIK GAMBAR ALAMAT DIA. KAT ONE UTAMA PON ADA GAK. TP BRANCH LAIN LA..SHOIGUN NAMA DIA. :)

el said...

wahh aiiiiiiiiiii
sedapnye weiiiiiiiiii
bape eh dia charge...
kalo aku turun kl nti
nak terjah jugak
manyak gilerrr mkanan tu semua mantop2...meleleh nengok haaa

A.I said...

EL,
MMG BEST GILAK EL! MEMACAM ADO. KAMBENG SEKETOI BESAQ LENGAN PON ADE! AKU MKN NGAN AYOI KENE CAJ rm78 JE WEI...MAI LA..

Mrs. Love Loyalty said...

kenapakah aku diuji mata dengan segala mak nenek jpanese food ini tika aku sedang demam? :((

ai nih jaaa'aaaat tauuu...kihkihkih

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

jeng Jeng Jeng....... Harap2 menjadi lorrr...Aminnnnnnn

A.I said...

AJ,
AMIN....

A.I said...

SYU,
KAU PON X SIHAT GAK YE? TAKPE, JILAT JE SCREEN PC KAU TU ;P

Cinta Hatiku said...

giler laa..nasib tekak aku tak cam tekak ko..kalau tak aku pun meroyan nak gi tempat tu..hahaha..

klik klik (^_^)