12.6.10

::CISTAT oh CISTAT::

Adek Ely + Aku + Mirza my dear menantu + My Besen, Fiza


AKHIRNYA!!!! dapat gak aku makan cistat hasil air tangan & air kaki besen besan aku. hohohoho...sumpah sedap wei! sama kesedapannya ngan yg biasa aku makan kat KING's punye. Lemak berkrim..hohoho...puas ati!



selamat pon sampai kt umah :)
laki aku gi amik kat area Selayang,
sbb kebetulan mmg Fiza ada hantar order kt sana.
Laki aku keje arini. dekat je ngan tmpt keje dia kt Bt Kep nu..



sedap gilak creme puff ni.
laki aku suka yg ni..
len kali aku nk order yg ceklat punye pulak.
musti lagi malatop!

yg ni aku order 2 set


yang ni aku takmo komen bebanyak...

SEDAP NAK MAMPOS!!!!!

(^_^) tp tak mati pon lagik.
ngeeeeeeee...


aku order mix punye..

aku siap asing2kan utk mak + ema..
mak aku suka cheese.
tp takleh kasi harini sbb dia gi Nilai.
aku simpan dulu utk dia..


bersungguh budak ni makan!


tak sangka BB suka makan cistat.
risau tol dia tengok masa aku asingkan utk bagi pada ema.
dia takot aku kasi banyak2 utk org,
tinggal utk dia skit.
wakakakakakakaka...


angah lak suka creme puff


amik kau! tak sempat nk letak dlm pinggan,
dah berkenduri aku anak branak :P


tukang gi amik pon x sempat2 nk belasah.
siap tompang peti ais ikan kt tmpt keje dia sekejap tadi.
hehehe


Aku??
bedal sampai rasa nk pitam.
tp rasa cam tamak lak.
sayang nk makan laju2.
simpan dlm peti ais skit..
ngeeeeeeee...


Maceh besen, Insyaallah ada rezeki nnt aku order kat kau lagi tau..

sesapa yg tingin nk rasa kesedapan makanan2 ni,
leh order kat sni:




PUAS ATI!



30 comments:

saveme_zero said...

mmg gerenti sedap pya klu besen ko yg buat k ai. brownies dia pun meletop ok! masih terasa dilidah aku ni..hahaha. piza...meh skit brownies ko tu..muahahaha

A.I said...

SUE,
KALAU NAK, SILA ORDER YE. PEHTU..ORDERKAN SKALI UTK AKU. KAU BAYAR! :P

el said...

nakkkkkkkkkkkkkkkk nak semuaaaaaaaaaaa
lapar lapar laparrrrrrrrr

Mrs. Love Loyalty said...

mana kaman tak belasah si cream puff tu. kat kelantan tuh berlambak cream puff. tuh yg kaman teringat kampung halaman dia...ekekekeke

pak habib gue pun suka tauu ai. balik kelantan (yeee...mak aku orang siam kelantan) dia suh gue borong 5 hengget. banyak wehh..sana kan murahhh..huahua

kak long said...

AI,...

ni ada teka teki..

kalau kuih tat,kita makan lapan

org akan cakap apa?

ni bukan cistat ye...

kuih tat...

la pan***...

hihih...!


larikkk...!

Mrs. Love Loyalty said...

ai nih gersang la tusss..nyampah... -_-

JaJa'Z said...

sedap bebenor ke cistat ni..tak pernah plak aku makan AI..apa kata ko order untuk aku barang sebekas...pos kan ke kuantan..tapi aku takut ko pos kotak je kang..isi ko dah bedal.hehhehe

A.I said...

EL,
TAK BOLEH!

SYUMAIMAH,
X PENAH LAK AKU NAMPAK KT KG SI KAMAN MINATANG TU WEI...ADA KE KT SANA? hhrrmmmm

KAK LONG,
HA! TAUUUUUUU! LAPANTAT! kahhhhhhhhhhh

SYUMAIMAH,
GERSANG APA LAK NI WEI? TP MMG AKU SELALU STIM PON. lalalala

JAJA,
SEDAP LE WEI. CIS KAN LEMAK2 GITU. KAU NAK KE? NNT AKU POSKAN KOTAK TU YE. KAU TUNGGU TAU...

Yasmin Nabilah.. said...

Mak aii kak..tgk je pun dh sedap..terliur lak..nak link la blog kawan akak tuh..hehe..

Mrs. Love Loyalty said...

ai,
aku salah quote laa..
rupanya kak long yg tulis pasal kuiz pan*** tu..kahhhh..sian ai kena marah ngan aku...kuikuikui..ampun besen...kahhh

kak long nih saja tauu..sian ai..hakhakhak

kg kaman kat belah mana? kat kota bharu berlambak cream puff tu..kat keterah yg nun jauh disana pun adaaa..atas pasar pagi..kan diorang suka jual sarapan gitu..bermacam2 kuih ada. si cream puff tu sangat sedappp ai..tatau plak aku ada kat sini..aku nak order laa ngan besen ko..tolong order..

A.I said...

NOINA,
TAK RUGI OO KAU LINKKAN DIA. BEBILA KAU RASA TINGIN, ORDER JE NGAN DIA. TERMANTOP!

SYUMAIMAH,
NYAMPAH AKU TAU! X PASAL2 JE KENE MARAH. HUKHUK..DAH LA..AKU XMO LA BERBESENKAN KAU. huh!

PATOT LE AKU TAK JMP. MENANTU HANTU KAU PUNYE KG BUKAN KAT AREA BANDAR. NI KAT ULU BANAT JELI NU! KG GUNUNG, PEHTU MASOKKKKKKKK KE DALAM LAGI. BETOL2 KAT HULU KELANTAN. TU SBB KALAU BLK SANA AKU IKOT GERIK :P KT SANA MANA ADA MINATANG TU SYU oiiii...

Ibu n Abah said...

ai...
dia amik tak order dari bangi or serdang?.. nampak sedap.. nak order lah....

Ibu n Abah said...

ai...
dia amik tak order dari bangi or serdang?.. nampak sedap.. nak order lah....

Ibu n Abah said...

ai...
dia amik tak order dari bangi or serdang?.. nampak sedap.. nak order lah....

Ibu n Abah said...

ai...
dia amik tak order dari bangi or serdang?.. nampak sedap.. nak order lah....

Ibu n Abah said...

ai...
dia amik tak order dari bangi or serdang?.. nampak sedap.. nak order lah....

Ibu n Abah said...

ai...
dia amik tak order dari bangi or serdang?.. nampak sedap.. nak order lah....

Ibu n Abah said...

ai...
dia amik tak order dari bangi or serdang?.. nampak sedap.. nak order lah....

Ibu n Abah said...

ai...
dia amik tak order dari bangi or serdang?.. nampak sedap.. nak order lah....

Ibu n Abah said...

ai...
dia amik tak order dari bangi or serdang?.. nampak sedap.. nak order lah....

grow2g3th3r said...

perghhhhhhhhhh sedapnyer.............. nak cikit boleh?

boleh...boleh... order sendiri... hehehehe

A.I said...

AKAK,
UMANG aiii! SMP 9 KALI AKAK POS KOMEN. BERSUNGGUH BENOR NK ORDER GAYANYA TU :P
NTAH LE KAK. TRY AKAK TEPON TANYE DIA..RASANYA OK JE KOT. DIA CAJ TRANSPORT JELAH SKIT TU..

DLA,
HA TAU PON!

Aku la Ina said...

MAK OII..BANYAKNYER KO ODER!! MGMG TERLIUR LA..TAPI KWN KO TU MGMG SEDANP GILE LA DIER WAT..KAN ARITU AKU PENANH MKN KEK DIER..SEBIJIK CAM SECRET RECEIPE WOO

A.I said...

INA,
NAMPAK JE MCM BANYAK. ADA LA TGGL 4-5 KETOL JE DLM ESBOK AKU TU. MMG SEDAP NAK MAMPOS. DIA PANDAI BUAT KAN NA? KAU NK NNT BGTAU LA. LEH AKU ORDERKAN (^_^)

Fiza Nordin said...

terima kasih sbb sudi order, ye besan... & terima kasih kerana mengadakan n3 yg perghhhhh ni... hahahaaa!!! terangkat2 rase bontot aku ekekekeee!!!

benonye aku dah datang sini semalam tp 2/3 arini tenet aku tenat...dah dpt konek,payah pulak nak mengkomen...dpt tgk2 gambo je...alhamdulillah ni dah dpt komen dgn jayanya...

sesape nak ngoder,moh le...aku dok bandar bukit puchong.order area puchong,penghantaran percuma.area bangi,kajang, serdang dan kawasan sekitarnya dikenakan caj sikit...sikit sajork....

tumpang iklan ye besan... hahahaa!!! mekasih lagik!

A.I said...

FIZA,
HAHAHA..TOMPANG JELAH BESEN. PUAS ATI MAKAN CISTAT KAU. LEPAS NI NK ORDER YG CEKELAT PULAK. ngeeeeee

Rizziela said...

Terliurnya tengok chess tart tu..

Ƹ̵̡Óœ̵̨̄Æ· tinieƸ̵̡Óœ̵̨̄Æ· ♥●•Ù ·˙ said...

peh! memang terliur beb

A.I said...

RIZZIELA + TINIE,
MMG TANGKAP LELEH WA CAKAP LU! :P

Unknown said...

dah la aku posa ari ni tadi..tadi ko sua doyan pancake ni cream puff ngan cistat plak! chissssssssssssssssssssssssssssss

klik klik (^_^)