17.6.10

::JUMPA SI KEMBAR TETIK::


ISH! geramnya aku tengok budak tetik 2 org ni..hohoho. Rasa mcm nk geget2 je. Tetik je baby ni. Nmpk dalam gambar cam besar je kan? Umur x silap aku baru 2 mgg. Dowang ni sebenarnya anak sepupu aku, Zaidah. Smalam blk keje aku laki bini singgah umah dia kat Selayang. Boleh lak si Zaidah ni takde! Gi ngurut punye la jauh nun kt sg buloh nu. isk. Saje jelah nk berjalan tu :P Mak Lang pon takde gi holiday kt Pulau Pangkor. Yg jaga baby smalam, adik ipar sepupu aku si Idayu.

Alolooo..geram sungguh aku tgk dowang ni tau. Betol2 geram, smp bila tak tahan tu aku picit pipi baby yg tgh sedar tu. wakakakakaka...amik kau!



memula aku tgk gmbr dowang dlm FB nampak mcm serupa.
tp bila tgk live gini lain lak!


ngeeeeeeeee..senyum lak dia!
mancung tol idong dia kan?

ikot rupa sepupu2 aku la ni. Dowang sume muka cam boolywood,
aku adik beradik je muka cam hindi.
tp idong tetap boolywood ok.
kulit je beza. kahhhhhhhhh


yg tengah tido ni cam rupa BB Qitie lak kan?


auntie rasa mcm nk penyekkan kau je budak!
lepas snap gambar ni dia meraong kau!
OMG.
aku bukannye picit kuat pon,
pelan aje :P


datang laki aku, trus dibedungnya budak tu.
laki aku mmg expert jaga baby.
masa aku dlm pantang dulu pon sume dia yg buatkan.
aku dok goyang bontot aje.
lalallalalala


lepas bedung, trus ngantok nk tido.
sedap agaknya bila badan rasa mcm kene pelok tu kan..
tengok la betapa keciknya dia..
jari kaman tu pon dah boleh tutup muka dia.


lalok...


tomeinya kamu!!!!


yg sorang ni je pakai puting,
isap susu pon pakai botol.
yg tgh nyenyak tido kt blakang nu isap tetek.
takmo puting.


yg ni sepupu kepada sikembar tu.
anak Idayu + Amy
nama dia sedap tau,
Nurmedina Soleha


mcmana nk posing ni?

e'eh. ni bukan idayu. ni cousin aku, kak ina.
sempat jumpa aku kat sana.
dia pon baru balik dari keje.


kami, anak dara yg dah ada anak dara!

(sila cuba paham ayat di atas)
muahahahahahaha


sama, tapi warna kulit berbeza :P

rezeki aku sungguh semalam tau. Kak ina kasi aku baju kurung pesen yg glems2 kt aku. Banyak lak tu. Adalah dalam 5-6 pasang. Syukur...kompom tahun ni aku tak beli baju raya. Cantek2 wei. Mmg glems. Dia ni mmg rajin wat / beli baju glems2 gitu. Aku ni nk beli baju raya rege RM80 pon setahun sekali. Dia ni mau sebulan smp 2-3 pasang sekali. ish!

Takpe2, masa balik dah duduk atas moto aku siap jerit pantun ngan dia..

"TERIMA KASIH DAUN KELADI,
KALAU ADA BAJU TAK PAKAI,
BAGI LA LAGI!"







17 comments:

Rizziela said...

G tengok babby...bawa balik rezeki..syok tu

kakngah said...

hrni aku asek tgk bdk merah je.. hihihi!!



cam jari giant jari abg kaman..

Izza - Jiejah said...

nak bebi ,nak bebi , nak bebiiiiiiiii ....

hahahaha dapnya bau bebi ;-D

ita cutevirus said...

cute nye baby tu kak... bagus betul abg kaman.. pandai jaga baby..

A.I said...

RIZZIELA,
MMG SYIOK (^_^) REZEKI..

KAKNGAH,
ELOK LA MERAH, KAU NK TGK YG HIJAU KE PULAK? ;P

JIEJAH,
GI MINTAK NGAN LAKI KAU! ;P

ITA,
DIA MMG TA. KALAU BEDUNG PON, KEMAS JE.. ;)

Mama Hanim said...

mmg cute baby2 tu.. syoknya ada kembar..

JaJa'Z said...

tomeynyaaaaaa...bila la nak dapat baby ni..emm..AI, thanks sudi pertimbangkan pemohonan aku tadi..hehheh

el said...

syoknyeeee dpt baju free
sure raya sakan ko thn ni
meriah meriahhhhhhhhhhhh

comel2 bb ni
nak beranak lagiiiiiiiiiii
od siap kau hahahahaha

A.I said...

MAMA HANIM,
SYIOK KE ADA KEMBAR? AKU DULU TAKOT TERPEKNEN KEMBAR SBB 2-2 BELAH MMG ADA SPESIS KEMBAR. KENE KUAT TENAGA + MENTAL ;P

JAJA,
ALA..DON WORI. REZEKI KAU ADA LE TU SOK. INSYAALLAH.
ngeeeee..NNT AKU TUKAU LAYOUT.SUPAYA SENANG KAU BAZA SETIAP BUTIR YG AKU TULIS. ngeeeee ;)

EL,
MMG KOMPOM AKU TAK BELI DAH UTK RAYA NI EL oii. lalalalalala.
SIAP LA KAU KENE ROGOL MLM NI OD. muahahahaha

Ibu n Abah said...

Ai..
kita sama-sama species 'yg dah tak boleh nak beranak lagi...' bila dapat pegang budak tecik, haruslah seronok.. bau wangi dari mulutnya bila menguap... rindu sungguh kan... dah 4 keluar dari perut kita, masih seronok juga bila jumpa budak tecik... akak tumpang sewonok...

Ibu n Abah said...
This comment has been removed by the author.
D.O.U.B.L.E...S said...

bestnya kak..aku nak baju pree jugak...memang baju kurung dia cantik2 ..aku ada ambil baju dgn dia..hehehehhehe.tapi bukan preee kena bayar....

A.I said...

AKAK,
KAN KAK? BETOL TAU. SUKA TOL BAU DIA. TIME DIA MENANGIS, MENGUAP. AMBOIIIIII...SEDAP TOL BAU!

CT,
AGAKNYA YG KAU AMIK TU MMG DIA NK JUAL KOT. YG NI DIA PENAH PAKAI. hehehe...

JaJa'Z said...

AI: Wow!!! terang dan jelas segala penglihatan ku time membaca..baru la layanzzzzz..thanks AI>.

alamanda said...

alololololo... bucuk bucuk ai..
jgn majok ngan akak yek. nnt akak simpan sukat akak tu untuk kegunaan sendiri jek ye yangzzzz.
muah muah muah.

A.I said...

JAJA,
ngeh ngeh...BARU PUAS KAN?

UMMU,
HA...CAMTU LE. hihihi

zack said...

Belanja susu nenen skit , i suka jilat and nyonyot puting , aslkan ade susu , termasukjilat bwh sekali , mne2 mom nk lebih kepuasan add wc sye id : naeman69

klik klik (^_^)