25.11.08

::AURA SERI PENGANTEN::

Ni le menan si AJ

Ni ler hasil selepas dimakeover..cantekkan??

ni ler gigi taring aku. patut ke aku sengeh nampak gigi??? patut kah??

16 comments:

elyies said...

hantu...hantu..takutnyaaaaaaaaaaa

kirana-ummikmal said...

erkkk ko nih kak ai....
caitttt ni meroyan panten laki x mai neh..
wakakakkaa

D.O.U.B.L.E...S said...

heeeeeeeeeeeeeee......takutnya...hantu.

ZiE said...

hantu pengantin.. mlm2 ni gigit org ye.. hihi

Tinie said...

mmg tak patut ko tayang gigi k.ai
memeng menakut kan gigi ko tu..

Mummy ILa said...

panten x cukup mental. hehe..gara2 panten laki terlalu hensem. namapk muda 20 tahun la abg kaman. tu pasal kak ai jd camtu..meroyannnn~

nasz said...

kak ai, tak nmpk mcm pengantin. nmpk mcm bakal pengantin yang kena tinggal dek pengantin lelaki. kahhhhhhhhhh... kalo mlm2 aku tgk ko mcm ni kak ai, aku lari tak cukup tanah wei. menakutkan!!

Bibu said...

ko ni..mmg antu taring la...kalah maya karin oiii

sayang mama papa said...

alamak ai takutnyaaaa...nape sampai jadi cenggini ai.....mengucap ai....

ctm-cak'on said...

teruk kamu k.ai, x gaya mak budak! hahaha! gaya mcm sama baya je dgn kamu k.ai bile wat aksi menganas gitu, hahahaha....

~~gigi sy pun gigi taring mcm kamu k.ai, ahakssss

madam CT said...

weh pompuannnnnnnnnnn

seyesly ko jangan lah beb amik gambo nmpk taring tu

kang org konpius lah..langsuir ke..manusia ke

wakakakkakakak

Eda said...

tak patot!!!mmg tak patot...nasib baik la kat sini takde antu cemni..klau tak terkencing 2 aku mlm ni..tak leh tido..kahhhh!!!!

pearlEJ said...

wakakakakak.. siot jerkk ko ai oiiiiiiii.... nih kalau suhaimi baba tengok, mmg konpem dia amik ko berlakon filem terbaru dia.. hehehe....

psstt... aku pun ada taring gak.. wakakakakakaka....

lieya_latif said...

ko ni kak ai....seriau aku tgk rupe ko tau tak....he he he he

kak, siyes!!! mmg cantik adik akak makeup....suke lieya tengok tau....akak pun dah mak dare ...bile kene makeup jadi anak dare uuuuuuuuuuu....mmg cantik.....sweet 17 plak bile tgk muke kak ai dimakeup pengantin tu

mummy teha said...

wakakakak..lawak gilelah wey,boley jd pontianak sundal bolong..kwakkakka..

Nur Syafawati said...

ashaduallailahaillah..mengucap la kamu sebelum kamo di mengucapkan!!aku takuttt..lariiiiiiiiiiiiiiiiii

klik klik (^_^)