19.11.08

::SEDAPNYE GEGET BONTOT KAU::



desert aku_kek cokelat moist. nyum nyum

Niler dinner aku mlm tadi. Laki aku takmo makan. Diet kononnye. Poyo. Aku beli je bontot ayam + nasik lemak kt pasar tani. Memula ingat nk beli bontot yg mentah pehtu goreng sendiri. Lagi best. Tpppppppp..TAKDE!!!! huwaaaaaaaaaaaaaa...frust aku. Bagi tidak mengecewakan tekak aku, aku beli je yg dah siap goreng tu. Jadik la... :(

Harini aku dh order siap2 ngan laki aku suh dia singgah giant beli bontot ayam 2 peket. Tak sabar balik ni nk goreng..ssslluurrrpppppppppp

13 comments:

shimazahar said...

sedap..sedap..sedap.. itu bontot ayam.. tapi dulu laa orang makan tapi sekarang nie tidak lagi.. KENAPA? entah laa kenapa .. tapi kalau abang orang.. bontot ayam beli 2 hinggit memang bersih laa dia makan sorang...... lepas tu mengadu.. sakit kapala.... haa itu sendiri mau jawab laaa kan.....

lieya_latif said...

ermmm kak ko jahat leee..dah le aku tgh on diet ni...tgk plak entry bontot ayam ko ni...peberet gua tau!!!!!! berbontot2 boleh ngadap sorang jek tau he e he he hehe....

tink said...

weh...
kang goreng lebih2..
aku nak cikit!!!!!!!

Ibu Mifzal Arsyad said...

kak ai..aku x makan bontot ayam..hehe..x lalu aku..

nasz said...

camane la rasa bntot ayam tu ye kak ai. aku tak penah mkn bontot ayam... tapi sbnrnye aku tak tau pon rupa bontot ayam camane bila dah kena potong2 tu. kalo org tipu aku bontot tu dikate dada pon ntah2 aku pecaya. kahhhhhhh... selamat masak bontot ayam la ari ni ye kak ai...

elly said...

aku pon x lalu makan bontot ayam nie... hehehe...
so x jeles ngeh3....

Mummy ILa said...

AKU SUKA BONTOT AYAM.. I LIKE.. KALAU GITU GHUPENYE AKU PANGGIL "MONTOT TINGKAT"..

IZZ PUN SUKA MAKAN.. AKU NGAJO DIA MAKAN. TU PASAL MULUT X BERHENTI MEMBEBEL CAM MUMMY DIA. HEHE :)

ai said...

SHIMA,
rogi lah ngko dah tak makan montot..

LIEYA,
wakakakaka...tulah, sama lah ngan aku. aku bedal mcm mkn pop corn jerk!

TINK,
meh dtg umah aku..

AINEY,
ngko tak rasa lagik..skali rasa, mau lagi tau!

NAS,
wakakakakaka..nnt ngko datang umah aku nnt aku gorengkan. Bagi ngko rasa..

SUELY,
meh le rasa wei..musti ngko tekujat punye..ngeh ngeh..

ILA,
kan ila kan? giler sedap. Tp aku lagi suka yg goreng sendiri pakai serbuk kunyit tu..Anak2 aku sume pandai makan. termasuklah si ely..tau2 tinggal tulang je. Tp kalau aku bedal, tulang pon aku telan..

w@rienz said...

hai kak ai..salam perkenalan
b*t*t ayam?? erm..sy xmkn la..
sup ekor pun sy xmkn tau...entah la sy pun xth nape...

Eda said...

nasib baik aku tak suka geget bontot ayam..tapi aku nak geget bontot ko mamek bole???wakakaka....tapi moist choc cake tu memang menggiurkan..yum..yummy!!

~~ciklinn~~ said...

adoii sedapnyer nasi lemak daun pisang...love it

Nur Syafawati said...

aku pun suke!suke!suke!!!!tapi dah lame x makan...huhuh..nak masak..mcm malas..kak aiii..nak rase la air tgn ko tuuuuuuuuuu....adeh..tgh berangan ko anak banak mkn bontot ayam yg enak tu

ctm-cak'on said...

bontot ayam ni tongkeng ayam kan k.ai!? hehe...zmn2 sek dulu lau g pasar mlm sure carik tongkeng nie, skang dah x makan coz kulit bminyak, muke k.ai gebus okem le, jeles i!

klik klik (^_^)