20.11.08

::PUAS AKU GEGET BONTOT KAU!!::

PUAS DAH HATI AKU!! MUAHAHAHAHA...mlm tadi aku dapat dah goreng bontot ayam. Siap bawak bekal gi opis. Lunch kang aku nk bedal. Yg kelako tu, malam tadi le laki aku buat pertama kali dalam seumur idup dia makan bontot ayam! kahhhhhhhhhhhhh..tekejut aku tengok dia ceduk nasik pehtu duduk kt meja makan. Aik?? kata td tak nak makan, dah tu mana ade lauk lain selain dari bontot. Pastu dia ckp nk try. muahahahahaha...amik!! makan!! SEDAPkan bang??????

makan ngan kicap + geget cili api..FUH!!

ely pon layann..siap pas makan ngan nasik, mintak nk ratah lak!

wakakakaka..akhirnya!!!

6 comments:

Tinie said...

cedap ker k.ai
daku xpnah rasa..

ZiE said...

nampak sedapp.. aku tak brapa nak suke. tapi laki aku memang peminat no 1 dia le ni. :D

Bibu said...

...org kate kan..kalo suke mkn montot ayam..nanti molot cam tu gak..hehehhehe

ai said...

TINIE,
cedapp..try le rasa kalu tak caye.

ZIE,
laki ngko makan bontot gak ye Zie? kt brunei pon ade org jual ke?

BIBU,
caiyokkkkkkk! wakakakaka..tu sebab molot aku cam bontot ayam gak!

D.O.U.B.L.E...S said...

dulu siti pun tak mkn tau montot ayam..tapi bila dah kawin ngan laki aku dia suka sgt..so aku pun jadi suka..cedap tak caya cuba la..dah kena baru tau...

ai said...

CT,
Wei kowang! tengok statement adik ipo aku tu!! tak caye lagik ke????

klik klik (^_^)