21.11.08

::TAG DARI POMPUAN EPAL IJO::



BESTFRIEND

Aku telah diTAG oleh pompuan epal ijo, DI

16. Ten people to tag:

1. Onggila – ni aku saje je nak cukupkan syarat, dia ni mana main tag-tag ni.
2. Yuzz – wanita gersang. Sori la aku dah cuba jadik Les, tak menjadik la. Tetek aku sangat obvious.
3. Ai – sengal
4. Hanim – lawyer yang gila. Saman la aku kalau berani.
5. eila@along – aku tau ko free takde keje.
6. cikgu Jane - hambik ni cuti-cuti skolah ni aku bagi homework sket.
7. darling8tabby – kak, jangan ngelat. Buat ni.
8. layarlara - suruh laki ko jaga baby kejap. Siapkan tag aku ni.
9. PE da legend – ko banyak sgt cakap kan, hambik.
10. Nahar – bila la nak belanja akak ko ni?

TERHINA aku bila ngko TAG aku Di !!! sob sob (nangis) Bila ngko tag aku ni baru aku terperasan. Aku ni takde bespren pon!!! sob sob (nangis lagik). Nnt le Di, bila aku ade bespren sok baru aku jawab tag kau yg giler panjang tu ye..(jenoh aku nk jawab..malas!!) Aku ni insan hina. Takde sape yg sudi nak berbesprenkan aku ni. Aku tau aku sengal..bak kata kau lah! sob sob (nangissss lagik).

p/s# Kepada sesapa yg sudi nk berbesprenkan aku, sila e-mailkan resume anda dengan kadar yang segera. Permohonan anda itu akan saya pertimbangkan. terima kasih.

err..nape bila aku nangis bunyik sob sob?...

5 comments:

Tinie said...

aku ngat nk jd beshfren ko la
ni resume aku, nama penuh tituttitutiut, nama glamour tiut, nama xberapa glamour titut..tinggi lbih kurang ko jer, kulit pun lbih kurang ko gak.
ps//sy amat brharap permohonan saya dapat pertimbangan dari pihak puan dan diharap pihak puan mengambil tindakan selanjutnya, sekian terima kasih..

Bibu said...

aku!! ni aku angkat kain ni wei..ta nampak ker. sila masukkan dlm list ko..tak masuk kalu aku xmo geng!!!

pearlEJ said...

laaaaaaaa aku ingat aku nih bespren ko.... hihhihi... rupa2nya tidakkkkkkkkk.... wakakakakak...

ai said...

TINIE,
mari mari cepat antar resume!!

BIBU,
kau kene angkat lagi tinggi le bibu..baru aku leh consider

EJ,
laaaa...nape skang baru kau nk ngaku bespren aku? boleh je jadi bespren aku. syaratnya kau kene selalu banje aku makan, sopin, sopin, sopin, makan, sopin, makan, sopin, makan....buleh? muahahahaha

ctm-cak'on said...

hehehe...mujur x pasan ini post awal2, lau x sure kene reject jd besperen k.ai, hehe!

klik klik (^_^)