13.11.08

::ORANG MINYAK::

Kowang ade tengok tak crite 'Org Minyak Naik Minyak' kt astro? Kelakar siot! Best. Aritu aku tengok crite ni ngan BB Qitie..tengah2 tengok tu, leh lak dia tanya..




"mama, dia letak kulit pisang kat muka dia yek?"

mulanya aku tak pasan..bila aku tgk kt muka si Que, mmg betul la..cam kene tepek ngan kulit pisang lak! wakakakakakakaka..
bb, bb..tu pon kau nampak ye?


9 comments:

mummy-izz said...

BB... ORG YANG SANGAT PEKA. BAGUS TU..

kasihatie said...

letak kulit pisang?hehehe.mcm lawak plak.

kak ai.bunting atie tue latar blakang kaler purple.tp biler buh dlm blog jd warna pink plak.hehe..ader jin ker?hehe

elly said...

aku pon tgk gak cite tu kak ai... duk gelak sorg2 kahhhhhhh... memula igt nak tgk separuh je selebihnye nk tdo huhuhu... last2 aku tgu gak sampai habis sebab best! kekeke

Bibu said...

bile ulang tayang haa..ari tu aku tgk yg madu 3 tu pon kekalau siot

ai said...

ILA,
Dah terlebih peka!

ATIE,
Jin saje nk sakat ngko le tu..muahahaha

SUELY,
bestkan? kelakar berseni!

BIBU,
Ntah le bibu..ala..astro ni mmg rajin nk ulangtayang.

Rafizah Nordin said...

cite org minyak naik minyak tu aku gk gak.mmg kelako ler...baby girl...baby boy...adushh getik la pulok
tp semalam cite org minyak kat kirana lagila pulak...
belum org minyak tu sentuh yg pempuan2 tu dah stim memuncak.desahannya... walllaaaahhh!!!bangang!!!

nasz said...

wah, dia perhati spai ke situ ye... bagus la kak ai. dia ni pandai buat observation... kahhhhhhhh

saveme_zero said...

wakakakak...lawak tol tp aku x penah tgk citer ni. remote kena konker dgn acid..hangin aku.

ai said...

FIZA,
Citer org minyak betul lagi getiks. ahakksss!

NAS,
a'ah nas..keh keh

SUE,
Mmg lawak le susu. tambah lak bila bb buat lawak..adohai!!

klik klik (^_^)