17.11.08

::MY AMIRUL AIMAN::


Bagi yg lom tau lagi crite pasal amirul aiman ni. Meh aku nk critekan secara ringkas dan padat. Anak aku sume kan pompuan. Dulu ade lah aku standbykan nama utk anak lelaki aku. AMIRUL AIMAN. Tungu punye tunggu, masuk punye masuk, kuar punye kuar, pompuannnnnnnn gak yg aku dapat. Mmg sebelum ni pon aku dah ade ramai anak sedara lelaki. Tp kebetulan bila doc dah sahkan yg aku ni dah takleh nk peknen lagi, adik lelaki aku yg seopis ngan aku ni, Sam dapat anak lelaki pada 03-07-08. Aku yg terlebih happy. Ntah macamana, dia laki bini berkenan lak ngan nama anak aku tu. So, dengan hati yg rela..aku melepaskan nama itu untuk anak adik aku yg dengan SECARA RASMInya menjadi anak aku jugak!! terharu sgt mama aiman!! dapat gak aku anak lelaki. Ni gambar ni amik masa kat kampong semalam. Dah pandai naik walker. Tp dengan menggunakan teknik unduran! takpe aiman..mama tak kesah. hihihi..alah, mmg sume budak mengundurkan? pasni ke depan lak ye cayang..comeykan anak jantan aku ni? Aiman pon ade blog sendiri tau.. :) CT ~ ibu aiman

7 comments:

saveme_zero said...

putih melepak anak ko ni kak ai.

nasz said...

comel nye dia kak ai... suke tgk gambar dia yg bawah belah kanan tu...

sayang mama papa said...

ai,tomeinye nak lelaki ko geram mak nengoknya......

ctm-cak'on said...

t'kezut sy mule2, t'pk "bile lak k.ai dpt bb boy nie?" hehe...kat tadika ummi sy ramai budak2 yg name amirul aiman, mmg glamor la name nie skang nie...

~~ensem sey bb boy kakak ai nieh, dengki i!

Bibu said...

ala cumel nak bujang ko ni...ta sabo plak aku rasenye ehehehe

mummy-izz said...

beso dah dia :)

ai said...

ni le sorang anak jantan aku..sayang sgt!!

klik klik (^_^)