20.11.08

::DAH DAPAT KAD KAWEN CEERA::


YEAAAAAAAAAA.....Aku dah dapat kad kawen ngko CEERA. Insyaallah akan aku serbu umah ngko!! muahahahaha. (err..tp ngko tulis aku + pasangan, yg anak aku lak berpasang-pasang! camno tu??erkk) ahh..aku tak kira. Aku angkut gak nk gi makan pree.
Mekacih ye ceera, sudi gak ngko yg glemer tu jemput aku ni. Aku doakan ngko + ciput akan kekal bahagia hingga ke hujung nyawa. AMIN...

Cantek kad kawen ngko!

6 comments:

pearlEJ said...

waaaaaaaaaaaaaaaaa..... aku lom terima lagik nihh.... tak aci arrr... hahahaha....

wehhh, nanti leh arr jumpa2 ko kat sanakannn.... hehehe...

ai said...

EJ,
kau turun KL ke nanti?? wahhhhhhhh tak sabar aku nk laga tetek ngan ngko!!!

[ LADYKiKi] said...

heiiiiittt.. aku pun tak sbr nak dpt.. hehe

ai said...

KIKI,
kowang duk jejauh mmg le lambat sampainye. Ngko lagi le..nun jauh kt sarawak. Ngko turun kl ke nnt kiki? nk laga tetek ngan ngko gak..

madam CT said...

AMBOI KO JAHH..KO X NK LAGA TETEK NGN AKU KE???

SURE KO KALAH NYEEEEEEEEE

MUAHAHAHAHA

ai said...

CT,
Kemek tetek aku Pah!!

klik klik (^_^)