11.11.08

::TODAY IS MY BIRTHDAY::

11~11~77 @@ 11~11~08

Brape dah umur aku ni?? 21 ke? 22 ke? 23 ke? ke? ke? ke?
ngeh ngeh ngeh..
harini genap umur aku 31 !!
lalalalalalalala....





HAPPY BIRDTDAY TO ME
HAPPY BIRTHDAY TO ME
HAPPY BIRTHDAY TO AIZAH
HAPPY BIRTHDAY TO ME..




"HAPPY BITHDAY TO MY LOVELY, LOVE U SO MUCH,
semoga Allah sentiasa memberkati kehidupan dan tabah hati menempuh ujian, sesungguhnya yang adalah insan yang kuat semangat melawan rintangan hidup, Ya Allah Kau berkati kehidupaNnya, panjangkan umurnya untuk beribadat kepadaMu, murahkan rezeki yang halal, berikanlah taufik dan hidayah supaya mengerjakan perintahMu & meninggalkan laranganMu, BERTUAHNYA ABANG DAPAT ISTERI SEPERTI YANG,
HAPPY BIRTHDAY, LUV U SO MUCH..

kiriman sms yang aku terima tgh malam tadi dari buah hati aku, abg kaman..



dapat bunga dari opismate aku, lynnda..
TQ cayang..suke sangat!!


kek dari Yies, mekacih yies..i lap u too!
dapat kad bestday dari opis, siap dpt $ lagi. beli hadiah sendiri..
time kacih kengkawang..


muka ceria harini masuk 31 tahun dah...muahahahaha...

20 comments:

saveme_zero said...

kak ai...selamat hari lahir yg ke-31. moga panjang umur & sihat selalu k. ummahhhhhhhhhh

NUR SYAFAWATI SHAMIOON said...

APIE BEDAY 2 U
APIE BEDAY 2 U
APIE BEDAY TO KAK AIZAH
APIE BEDAY 2 U!!!!

SEMOGA PANJANG UMUR
MURAH REZEKI DAN DI
BERIKAN KESIHATAN SELALU.
SEMOGA KAK AI CEPAT SIHAT YER
LEH JIMBA2 GILO2 NGAN KAMI2..
KAHHHHHHHHHHHHHHH

Ibu Mifzal Arsyad said...

kak ai..hepi 31st birthday....moga panjang umur murah rezeki..

kasihatie said...

epi besday kak ai.smoga ceria dan dimurahkan rezeki dan kesihatan yg baik selalu..

elly said...

happy besday kak ai! semoga panjang umo, murah rezeki n dberikan kesihatan yg baik slalu insyaallah!

ellydanish said...

epi besday to u
epi besday to u
epi besday ai bunbun
epi besday to u...hehehe
semoga ko sihat
semoga ko success
semoga ko bahagia
dan semoga segala2 lah...hehehe

D.O.U.B.L.E...S said...

selamat hari lahir yang ke 31 semuga dipanjangkan umur bahagia selalu disamping keluarga tersayang..muahhhhhh....

Tink said...

epi besday to u.....moga panjang umur murah rezeki..

ai said...

MEKACIH SUME... :)

Rafizah Nordin said...

erkkkk x tlambat lg ucap SELAMAT MENAMBAH UMO KAN???
hehehe...moga kau sihat dan panjang umor dan dimurahkan rezeki dan itu dan ini dan bla bla bla

Bibu said...

aku ucap kat sini juga..kali ke 2..hehehe muga ko bertambah sihat untuk hari jadi yg ke 31 dan akan dtg...agak2 thn depan ade ke org nak kasi aku kek?? huhuhu

niza said...

salam kenal, eppy besday moga dipanjangkan umur dibanyakkan rezeki. leh bg ym id..nak add ler.tq

Eija Sam a.k.a Purple 28 said...

selamat hari jadi

Eda said...

selamat hari jadi kak aizah ku yg jelita seantero benua....!!sory lah menjadi org terakhir mengucapkannya...its ok la eh...better late than never..kan??kan?? aku takde apa2 hadiah tuk ko..just ucapan n doa..moga ko panjang umur ..murah rezki... dan sentiasa bahagia bersama suami n anak2 yg tercinta.....sayang ko!!!muahhh..muahh!!

mummy-izz said...

HAPPY BEFDAY TO U KAKAI TONGGEK CEMBUN!

SEMOGA PANJANG UMO..CEPAT SEMBUH.. CERGAS & TABAH MENGHADAPI SEGALA DUGAAN DARINYA...

kirana-ummikmal said...

kak ai...wish u...a happy wonderful besday....semoga terus sihat dan bahgia bersama family tercenta... luv u munchie..munchie...

ctm-cak'on said...

apy b'day to b'day girl! aceh, akak ai tetap nmpk muda taw, jeles ai..RAHSIANYA? meh le kongsi sikit, hehe! sowi le lewat wish k.ai, ntah le nk komen kat blog nie x leh byk post, tension jek... :(

ai said...

mekacih le kat sume..i lebiu allz!!

pearlEJ said...

Happy birthday Aiiiii... wahhhhhhh sekarang ko dah sama umur dgn aku kannn... wakakakakakaka..... welcome to 31!! hahahahahaha..... tak per, hati still muda remaja gituk.... itu yg penting.. kannnnnnn.... :D

ai said...

EJ,
Wohoooo! HATI MAU MUDA! itu yg penting... :P

klik klik (^_^)