27.11.08

::SPECIAL UNTUK KAU MEMEK::

MEMEK,
"Walaupun kau jauh dimata aku..tp kau tetap dekat dicelah kangkanganku"..


Balik keje smalam aku terperasan kt tepi jalan menghala ke rawang ade signboard baru yg MPS pacak. Ade lah tulis selayangku sayang. Trus tingat kat kau memek..huhuhu...

8 comments:

Eda said...

mamek Kodok..ni yg buat aku tambah sayang kat ko ni..sob sob...*leh tak aku nagis gaya geletis ko..haha..terharu babe... tak pasal2 aku jadi simbol selayang ku sayang..harharhar.. nanti MPS tgk blog ko ni harus dier berkenan amik gambo aku jadi model gersang kat billboard tuh.. ye la mek..'wlaupun jauh di mata ..tapi dekat di celah tiak aku jua...'muahhhhhxchhhhhh....*tak sabo nak balik msia*

Redbloodsnow said...

wakakakakakaka..tergelak shyaithon aku bace yellow font kak ai tuh...

akak nehhhhhh..hadoooiiiiyaaaaa :D

Tinie said...

hehehe..memak tu aper?

Rafizah Nordin said...

woi besannnn billboard tuk aku dan menantu ko xde ke?nak jugak!!!

ai said...

EDA MEMEK,
Sebab aku sayang kt kau le makanya aku sanggup menepek kt celah tiak kau yg kau dah siap sapu ngan deodorant tu!! :P

ZIE,
Kau jgn jadik Shyaiton Zie..kang lari si Pak Muz!! muahahahaha

TINIE,
Memek + Mamek aku tau..tp memak aku tak tau! keh keh..

FIZA,
Kau takyah lah!! kau dekat je ngan aku..kalau kau nk, gi le merantau..kat afrika ke, monggolia ke..baru aku watkan ye..

Mummy ILa said...

alahaiii.. ni yg makin kuat rindu kat besen & menantu aku ni.
selayang sayang disayanggg...

elly said...

kelasss eda jadi duta selayang kahhhhhhhhh...

ai said...

ILA DEBAB,
mmg rindu ngan dia kan? lelagi ngan dora the xplore tu!! cute!!

SUELY,
Jangan memaian ooooo..org melborne jadik duta Selayang! wakakakaka

klik klik (^_^)