3.9.09

::AKU KAT OPIS LAGIK..::

SKANG ni dah pukul 6:15 ptg. Aku kat opis lagik...huhuhuhu..Aku tgh tunggu abg kaman. Harini dia gi Pengkalan Hulu. Aku kan x bape nk sihat pewot. Bila dah banyak membuang, pewot plak pedih..air kurang, badan jadik lemah la. So, laki aku ckp elok kalau dia je amik anak2, pehtu aku tunggu je kat sni. Kiranya trus berbuka kat luar la. Sbb sepatutnya aku kene balik rawang amik anak2 aku..pastu gi stor kat batu kep amik dia plak. Sib bek la harini dia awal skit sampai. Makanya, tak payah le aku bersusah payah berulang alik dari opis aku ke rawang, rawang ke batu kep.

Tp cam boring plak...haih...





5 comments:

Fiza Nordin said...

ish ko ni besan...len kali nak makan tu beringat2lah...aku piat tinge ko kang!!!

Diarihatiku1976 said...

lor.ciannya... masa ni aku tgh bersilat kat dapur...tap seronok ak berbuka posa kat luar ekkk...

cik eykameow :) said...

senyum je bace blog nie :)

shi3la said...

oooooooo ko ader banyak maser yerk kak patut la ko komen blog haku niari..kahhhhhhhh...

harap-harap ko sakit peyutt hari-hari...hakhakhakkk*larikkkkkkssss**

el said...

sib bek abg kaman g amek ko
sian tol ko..sure bontot2 ko dah leper skrg kan..kahhhhhhhhhh

klik klik (^_^)