29.9.09

::KE KB PULOK::


KELUAR
dari hutan, kami trus hala ke KB. Umang aiiiiii!!!! Jem gilos! Ngalahkan kat KL plak. Yelah pulak kan...org sume blk kg, harus la jem kt kg plak. Kami trus ke Spital. Dah le time lawatan terhad. Dari kul 1 - 2 je. Sib bek la kami smp dlm kul 1 lebih. Sempat gak la nk masuk tgk Tasnim kat wad tu. Tasnim ni le yg men mercun tengahari buta tu. Dah le men style McGyver. Dia pegi bukak mercun tu, tabur plak belerang kat atas kertas. Dah tu gatal tangan cucuh ngan api. Ha amik kau!! Tak pasal2 mata kene sambar ngan api tu. Abis terbakar anak mata itam dia. Ms aku gi spital haritu doc ckp belah kanan tu maybe dlm 90% buta, belah kiri plak 50% buta. Tak tau le status dia skang. Yg aku tau, skang ni dia dh bleh men kejar2. uh??!! isk..dah nama pon budak lelaki kan? harus la kental gitu..haih...



iklan2 kat KB ni sume ada tulisan jawi

sume model iklan pakai tudung oooo...

tasnim yg masih dlm trauma.
takmo langsung bercakap..
huhuhu
tudung itam tu mak dia.

sayang le muka encem kau tu dek..

the kaum kerabats


baju ijau tu ayah tasnim..


Balik dari spital, gi singgah ke umah Mak Ngah plak. Makan, mandi & rehat jap. Pehtu kami teruskan perjalanan balik. Haih...haruslah aku patah balik ke Jeli sbb nk ikut Gerik. Jalan jem gilos!

bubye mek..

bubye abah..

bubye mak ngah, kak ja + naemah..

bubye sume!


byeeeeeeeeee

3 comments:

iedaLUVsham said...

mmg jem giloss!!! ieda nak g ke wakaf c'yeh tu pon jemm!! aduss.. ;p

jay said...

adus kak aku blk kelate x g jln raye pon..malas aku nk g jln..jem tahap gaban..da ler byk xcdent takot aku..kak jeles ler tgk rapat jer ng keluarga mentua..asal aku xbley jadik cmtuh ek?

sis_nita said...

alahaiiii..

ciannyerrr dak tuuuu..

dugaaan bulan rayerr betul laa..

klik klik (^_^)