7.9.09

::TAK KOCER, TAK LAYE::


SUATU
petang di dalam kete..



BB: Abah, kalau kita tak kocer, kita tak boleh laye ye?


Abah: A'ah

BB: Alaaaaaa...BB nak laye. Nape abah tak kojut BB? (kejut sahor)

Abah: Eh..BB takpe. BB kecik lagi.

BB: BB nak bangun..abah kojut bb jugak la...

Abah: ok..ok..tunggu time hari tak skolah nnt abah kejut bb bangun sahor ye..

BB: OK!

Tp, disebabkan hari tu hari skolah, idak le laki aku kejut dia. Aku plak yg tekejut tengok dia bangun! Ingatkan dia nk bangun kencing. Ngan mata yg bukak tak bukak tu dia masuk store, amik makanan. Kengkonon nk sahor la tu. Nak tau apa yg dia makan?

kowang tengok..
mata pon takleh nk bukak! kahhhhhhhhhhhhhh

ekekekekekeke..
dia makan wafer ceklat je!

org lain sahor kat meja..

dia??

Sian dia...dia takot x dpt raye la tu.
yg kelakar tu, kul 4:30 bagun sahor,
kul 6:30 dah siap2 nk gi skolah tu bleh la dia bekpes makan roti bagai!
kih kih..

Angah & Adik tak ingat dunio!



3 comments:

Emy Omar said...

Sian dia kak..takpe2 yang penting semangat dia nak bangun sahur tu kak :D

el said...

tu lahhhh ko dok kata lg..x kocer x leh raya..mn lah budak tu x bgn sahur..haa tgk..smpi tutup2 mata haa makan wafer..
pose x ari tu..kahhhhh
semangat nak rayalah katakan..budak2..hehehehe

Hafiz Hamid said...

duit raye si BB tu kne lebih la tahun ni kak...=)

klik klik (^_^)