5.9.09

::GEGULA UDANG::

Yea!! dah sampai!!

apakah itew??

GULA-GULA UDANG!!!

(model2 comey dari ai co.)

puas ati makan oooo!
tp kat dlm dia bukannye ada udang..ekekekeke.
dalam dia isi kacang. nama je gegula udang.. :P

SANGAT-SANGAT SEDAP!!!!

Gegula ni aku beli dari geng mak hayam a.k.a kembar lain pewot aku, SUE. 1/2 kilo $20 je. Sedap wei! Ala..ni gegula kacang yg dulu2 tu ada pembalut udang tu. Bila kita bukak balutan tu isi dalam berbelang2. Tp yg ini lagi sedap. Lagi puas ati makan. Yg penting HALAL k..

Kalau kowang nk try, bleh contact
SUE


5 comments:

Bed said...

ermmmmmm sodappppppppp!

Hafiz Hamid said...

ooo, ni yg lain..yg dulu xleh mkn kn kak?

ai said...

MMG SEDAP BED.. :P

A'AH HAFIZ..ADA ORG YG DULU TU DIA WAS2 NAK MKN. SBB PENOH NGAN TULISAN CINA. (tp dulu aku bedal jerk..ahak!)
YG NI, LEH MKN TANPA WAS2 LOR.. :)

el said...

oooo aku igt apelah gula2 udang tu
igtkan ada udang dlm tu

AKU MMG ANTU GULA2 TU
aku sllu suh laki aku g beli kat kedai
20sen satu..haaaa
anak2 aku pun suke...
suh beli 5 ketul
5lima ketul dan2 tu gak abis
mn x abis..aje mkn je..abis dlm molot cair kau..kahhhhhhhh

si cantik said...

kak ai...layan la plak kannn bace blog kak ai nihh.hepi je salu dgn anak anak :D :D :D

klik klik (^_^)