16.9.09

::KAD RAYA DARI ALONG::

SMALAM dapat SMS dari Along

"mama, nanti along buat suprise untuk mama n abah"

ekekekeke...abang kaman dah dapat agak dah pe benda. musti kad raye. mmg betol pon. elok je dia letak kat atas lemari makeup aku...

pink utk aku

cute je..

eh, dlm sampul tu ada kapal la..

alololoooooooo...
tp mcm nk gelak pon ada gak.
"walau pun atuk xde, mama kene raya"
ngeeeeeeeeee

ni plak utk abah dia..

sweetnye...
siap ada amaran rokok lagik. hihihi


MEKASEH ALONG!!
mama ngan abah sayang sgt ngan along..






13 comments:

KasiH said...

sweet along!

nome said...

anak yg solehah

FaizAmYAirieL said...

sweetnye alongg..siap ade pesanan penaja lagi tu..pandai ambik hati mama dgn abah die..ehehee..

strawberi @ mamadira said...

kena bg duit raya lebih kat along ni.. :)
pandai dia jaga hati mama dia yg tengah sedih..
so..ai jgan sedih2 ye... raya bersama anak2 k..

el said...

cantek kad tu...
a'ah sweet along...

MUMMY ILA said...

bagus along ni...

Nur Syafawati said...

bijak nye along ko ni kak..bangga aku jadi mak angkat dia..kahhh..dan2 mak angkat...dia memahami situasi ko ngan abg kaman kan..sejuk pewot nandong 9 bulan..

atie said...

Comel sungguh perasaan seorang anak perempuan

saveme_zero said...

ekekekek...pandai along ni

cerpelai said...

Mesti terharu sampai mengalir air hidung bila dapat kad dari anak-anak kan?

Bed said...

cute nye kad tu long.....

Emy Omar said...

pandai dia ambik hati orang tua..so sweet..kak,ko raya kelantan ke tahun ni?berhati2 dijalan raya ye..SELAMAT HARI RAYA buat akak & family

Reena said...

cute card...baik along nie..pandai jaga hati ibu bapa dia

klik klik (^_^)