30.9.09

::ANTO MAK KE NILAI::

Skang ni mak ada kt Nilai. Umah abg Long. Masa kat sana la baru aku nampak mak makan bersungguh! ms kat melaka mak makan nasik pon guna piring kecik tu je. Mmg dia takde napsu nk makan langsung. Lega hati aku bila tgk mak mkn bertambah. Mungkin mmg ini la cara terbaik utk kami angkut mak skang ni. Kalau mak duk kat umah melaka tu lagi pikiran mak runsing, lagi bertambah rindu ngan abah. Yelah..kan umah tu byk kenangannya. So, buat sementara waktu ni kami asik beradik akan bergilir2 angkut mak bawak balik. Andai kata tetiba je mak ckp nk blk melaka, kami akan bawak balik..ikutkan jelah..demi mak! :)

CT Temah + Iena Keding
berposing kat umah Abg Long

aku pon nk posing gak!
masa ni hari Ahad.
dah nk bertolak blk..
tp hajat hati nk menyinggah midvalley.
bawak anak2 aku yg jakun ni berjalan.
sian..asik2 ke Giant!
ngeeeeeeeee

me + my lalink

along pon nk posing ngan abah gak..

cak!

ayoyooooooooo!!!
cute gilos anak abg long bongsu ni tau..
eeeeeeeeeeeeee..geram aku!!


bibik la yg akan temankan mak bila Abg long + K. jila gi keje.
Mak aku ngan bibik mmg kamcing.
dah macam adik bradik.
kami pon x penah pon rasa bibik ni maid.
dah lama keje ngan abg long..


us + mak

aku + abg long + kak jila



9 comments:

damaiinx said...

hai..ai,
kasih ibu mmbawa ksurga....

tringat ibu...
kat kg tuh..
watpe..gaknyer

raya,ramai anak2 yg balik...
lepas raya....
sunyi ibu yek
huhuhuhuk

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

elok la dia dok ngan abang long akak tuh..tak laa sunyi sangat...
hehe...

nome said...

untung mak kak ai dpt anak2 yang soleh....

MUMMY ILA said...

elokla tu..bawak la dia tenangkan diri. sian gak dia kan.. yela kehilangan insan tersayang. cam kita putus cinta.. pasti terbayang2 gak kekasih lama

D.O.U.B.L.E...S said...

bestnya kalau aku ada sekalikan mesti gamat umah abg long hehehhehe

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

aku rasa itu yg terbaik buat mak ko kak...dekat ngan anak2.....dari dibiarkan dia sorang2 kat melaka tu.....sure dia teringat2 @ arwah abah ko kak...

xpe.....sekarang turn kita plak jaga mak kita...dulu, dia dah bersusah payah beli kita kan...apa salahnyer berkorban utk kebahagiaan mak kita kak...

insya allah......berbakti kepada ibu bapa....balasan syurga di janjikan...

mummysya said...

biasalah,
dia rindu kat arwah tu....

FaizAmYAirieL said...

bagus la korg bergilir2 bwk bonda tercinta balik umah..x la sunyi sgt kan..umah abg ko kat nilai yer kak ai..dekat la dgn umah ku..ehehee...lawo nampak umah abg ko nih..anak die yg gegirl tu comey bangat..cam muke chika dlm cite tari tirana lak..ngeee

Bibu said...

elok la tuh..cam mil aku pon gilir2 duk umah anak2 sume..kdg dah busan sgt de duk je soang2 (bosan plak duk ngan anak2)sib le anak 10 oang. hadui camni aku kene ade ramai anak ler (erk..cam x sanggup plak);p

klik klik (^_^)