8.9.09

::BERBUKA ALA POTLAK::

AHAD haritu mmg aku tak masak. Sbb nk berbuke kat umah Bedy (adik laki aku). Senang gak. Tapau je..

ini budak dari dlm kete dah tertido..
letih kekdahnye!

anak ke 3 bedy,
Karmila..

debab sungguh la dia. rasa nk geget2 je pp bambam dia tu.
Ala..ni musti sama ngan abang2 dia.
masa kecik bukan main debab,
tp dah besau..makin kecut!

penoh tikar ngan makanan!

bapak sedara & sepupu sepapat laki aku pon join..

Ain, bini si bedy bz nyedok nasik..
anak dara sebelah tu sorok muka plak..isk

nasik pon aku angkut skali..
sib bek aku bawak nasik. licin!

laki aku, bedy + paksu
memasing dah adap lauk!
dah x nyempat..ekekekeke

maksu ijan buat mee..
bleh la aku makan.
sbb haritu dah msk 3 hari aku x mkn nasik.
takde selera langsung!

kepelbagaian jenis air..

makan timeeeeeeeee!




6 comments:

el said...

best kan berbuka rmi2
smbil mkn smbil nyot..molot tu haaa penuh mknan..plak tu sembang rancak..hehehehehe

letih betul opet ha
cam pose lak die hehehehe

Syafa said...

aku pun suke mkn ramai2 mcm ni..meriah..mcm2 ada..huhuh..sonok kalau family besar ni..tumbang umah!!

suhida said...

kak,bestnye lagu raya faveret aku lak tu.huhu..

Unknown said...

salam ai..seronok ek bukak pose reramai..makan simple pun jadi sedap..

JMR said...

meriah3..bru tambah makna berbuka gini..enjoice!

mamashasha said...

best sgt dpt buke ramai2 mcm ni...tu yg buat aku tak sabo nak balik kampung tuh....

klik klik (^_^)