17.9.09

::REZEKI RAYA LAGI::

HARI Selasa aku masuk keje tu tengok ada 2 bungkusan pos ekspress kat atas meja aku. Pelik gak sbb aku takde order apa2 selain dari sampol $ dari si Her. Rupanya bungkusan tu dari 'kawan alam maya' aku, ITA. Dia ni rajin tul beli tudung dari aku. Bila berborak kat YM tu rasa cam dah lama sangat kenal. Tapi tak penah jumpa pon sebab dia jauh kat Pahang tu..Insyaallah, ada rezeki nnt kita jumpa yg Ita..Sayang ngan kau!! muahhhhhhhhhhh

Dalam bungkusan tu ada baju raya utk Ely, anak angkat dia. Terangkat ke kau Ita? Anak dara kau pon sebaya ngan anak aku tu. Sebenornya baju tu kira cam hadiah belated sebeday ely. Pastu ada kad raya & duit raya utk anak2 aku skali. Mekaseh bebanyak ye yang..

AILEBIU!!


4 comments:

el said...

rezeki ko murah thn ni
amin

mesti ko kata aku x bg pape kat korg kan..kahhhhhhhhhhhhhhh

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

nape a.mi tak dapat pun duit raye ????

FaizAmYAirieL said...

wahhh mencurah curah rezeki ko kak ai..ehehee

Nur Syafawati said...

alhamdulillah..rezeki Allah..mesti elly comey pakai overall tu..ahakss

klik klik (^_^)