4.9.09

::KERUSI BONUS?!!::

ni le kusi busuk aku..

tetiba je smalam bos belikan kusi baru!
oooo APAKAH???

Boss, nape bazir $? Simpan la utk bonus aku raya ni..
KE....kerusi ni ganti ngan bonus tahun ni??

TIDAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!

AM tu!
mahalssssssss

boleh putar-putarrr,
boleh henjut-henjut..

Mmg sedap duk kat kusi baru ni...
tapi boss, BONUS tetap BONUS k!

Jgn carik alasan sbb dah beli kusi baru...bonus takde!
aku geget kau kang!!





9 comments:

el said...

ko ni..boss tu prihatin kat ko
yg sllu sgt sengal2 haa..tu dia beli kusi baru..sng ko..xlah sakit2 badan haaa...

kaler kuning lg tu haaa..harus pki baju kaler sama nti..

AkMa said...

bestnye dpt kerusi baru..lepas ni bleh tdo je atas kerusi tuhhh..hheheeh

FaizAmYAirieL said...

wahh beshnyee..kusi baru...mahal punye tu.....harus ko tanye pasal bonusss..ekeke..x kan ganti krusi dgn bonus kott....ekekee

fazilzura said...

kahhh sure bonus di tunda tu kak ...

Ibu Mifzal Arsyad said...

x sanggup kalau bonus digantikan kerusi baru je..huhu..best la nnt kak ai..ko dpt bonus..

QuEeN Of 2 Heroes said...

hehehehe...
kerusi tetap kerusi baru...
bonus tidak bole dilupakan... ;p

pearl'E.J said...

wahhhhhhh... pasneh x pyh tido2 kat bawah tu lagik... leh tido atas kusi baru.. empuk2 ni tido pun nyenyak.. :D

saveme_zero said...

dapat bonus..sedekah skit kat aku OK!

Nadia Yuna said...

tu diaa
bestnya if dapat bos lagu ni =)

klik klik (^_^)