10.9.09

::MENYESALNYE AKU!!!::


HUWAAAAAAAAAAAAA!!!!!!


Aku kan baru je sopin baju anak2 kat Tesco haritu. Then, aku ada ckp yg rupanya kat tesco selayang tu takde banyak sgt pilihan. Aku plak malas nk gi tmpt lain, aku beli je kat situ. Tp carik yg betul2 lawa la. Rege dia plak dalam $25 keatas untuk selai. Ok, fine. Aku pon lega la sbb dah settled baju anak2 aku.

Tadi aku kuar. Pehtu aku singgah Jusco jap. Nak carik sandle bebudak tu ngan kasut aku, mek & adik ipar aku bagai. SKALIIIIII...huk huk..aku tengok baju bebudak yg branded2 MURAH NAK MAMPOS!!! Kowang bayangkan lah, yg KIKO cantek2 boleh dpt dlm belas2 hengget je!!! Aku pon direct la tepon laki aku. Nak menyatakan kekesalan aku gi beli baju yg ntah apa2 brand kat tesco tu. Dah le mahal!

Boleh plak laki aku ckp "tuler Yang, kan selalu mmg Yang beli kat Jusco tu. Tu yg abang pelik apesal tahun ni Yang nk beli baju anak kat tesco pulak.." ERK! Yelah kan??? Nape yek? walhal mmg aku tau kat jusco kalau time2 gini mmg sale giler babi punye! Kengkonon aku nk save budget. PADAN MUKA AKU!! huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa....


AKU NYESAL! AKU NYESAL!
AKU NYESALLLLLLLLLLLLLLLL!!!

huk huk..


Pehtu, kengkonon laki aku nk pujuk aku..dia suh belikan anak2 lagi sepasang baju kat Jusco tu nnt. Kali ni nk beli yg branded tp MURAH! Tp tadi aku puas ati gak sbb aku dah dpt kasot. POLO lagik! Cute je..yg mantop tu sebab ada diskaun. Dari rege yg tak masuk dek akal, aku leh dapat $45 je! Then, aku belikan kasot mak mentua aku yg Cleef punye. Dah le sedap je bila sarung, murah plak tu. $29 je! ekekekekekeke..Utk adik ipor aku Naemah & along (jgn memain oooo...along tu!) aku belikan kat Vincci. tercapai le cita2 melangit along nk pakai high heel. Aku beli size 4 utk dia. ngeeeeeeee..sronok la dia tu nnt. Utk sandle Angah & BB aku x sempat nk tengok lagi.

Letih la aku harini. Memacam benda aku settlekan. Terkejar2 aku kehulu-kehilir. Tp tuler, nyempat lagi aku singgah Jusco. ekekekekekeke...

Ahad ni nk gi Jusco lagik la. Nak beli lagi selai baju utk anak2 aku. Nak bagi puas ati aku yg nyesal tahap tapir ni! huh!





24 comments:

Izza - Jiejah said...

ekeekkeek x dapek nak nolong..

shopping lagik dan lagik dan lagik!!!!!

el said...

wahhh bajet luar biasa kamoo thn ni ye
mcm2 sopin sana sini
jeles tgk

nita said...

erk!

udah2 lerr tu.. lenkali kalo dah biasa kat jusco, jgn sesekali gi tesco..

sbb depa bukan adik beradik..

hengat tu yerr..

dah.. dah.. pi buka pose.. :P

FaizAmY said...

ihh nyesalnyee..tuh la ko kak ai..thn ni ilang ingatan lak ade sale gile2 kat jusco...leh lak ko blur seketike..kahhh...ape pon slamat bersopingg..sile soping sakan yer..ekekeke

Unknown said...

awakakaka!!! takpe2 nnt g le lagi jusco tuh, g perabih duit suami plak, baru la namenyer rayer,huhuu!!! ;p

mamashasha said...

mmg tension tuh!!!takpe beli lagi kat JJ...tak guna nak nyesal lagi kak...dah lopeh pun!

Fiza Nordin said...

aloloooo sabo besan...aku sabtu lepas p soping kat sogo.ade membership sale...udah le tu...xmo p usha memane lagi.bajet pun kureng tahun ni...tinggai nak p cari baju kurung nak dare tu ngan baju melayu anak bujang & menantu jek...utamakan baju anak2 dulu.baju papa & mama kendian le...tu pun klu ade bajet lebih huhuuu syiannye hakuuuu

Arin Mansor said...

Kak Ai, haruslah aku pi terjah jusco harini..kekkeke..

tambah koleksi baju raya danny..ngehngeh...

alamanda said...

jgn nyesal. tak tau ler kat sana, tp yg akak beli kat sini, nampak nau lain time tak sale ngan time sale. yg sale tu sama je cam kat tesco. cume brand jek yg lain. tak tau ler kot mata akak yg kelabu. dah ler nak kene betempo kalau gi masa sale kat situ. baik ler aku gi tesco yg lapang selapang lapangnye tu.

kakngah said...

aku rasa la kan nok.. ko kelirew.. antara perkataan tesCo & jusCO itew..

☆ lieya latif ☆ said...

alah sian akak...takpe kak, dah dpt borong kasut tu pun dah kire terubat penyesalan tuh....

wak kak, very the super mummy gitu kau....cargas kesane kesini sediakan barang anak2.....

Syafa said...

menyesal dulu pendapatan..nyesal kemudian tidak berguna..ala..ape susah.beli ajer la baju lain..ahakssssss

Ryn said...

takper2 kak ai...dah ada xperience gitu nnt beringat kit lain kali...thn ni raya pkai bj beli kat tesco laa plak...

♥ Che NamNam ♥ said...

beli la lagikkk kak..kasik up lagik rayer taun nihh..

jgn menyesal lamer sgtttt...simpan untuk esok-esok plak..

syafyza abd samat said...

haa kak ai,bj anak sy yg bnyk tu sumenye dirembat kat jj ok..murah & branded yg pastinye!!ekkekee..apo laie..pi lah rembat cepat!!!

[I][T][A] said...

Kak ai baju kat tesco memang mahal pastu baju entah apa2... Barang dapur jer murah kat sana...

Jusco memang banyak pilihan pakaian pastu murah....

Pegi beli lagi yer... nanti nyesal plak :D

dmx said...

hai..ai,
selamat bshoping..
xreti..mgomen daa..
keje ..org pempuan..adusss

Dj Epoi said...

Salam....

Gua doakan Agar Ayah Lu dalam keadaan sihat.....

Take Care semua...

madamct said...

jahhhhhhh..salam takziah yer..moga roh ayah ko dicucuri rahmat olehNYA..hadapi dugaan dgn hati yg tabah..

al fatihah..

Dj Epoi said...

Dj Epoi Salam..untuk makluman semua kekawan Blog ini.Ayahnda kepada Tuan Blog ini telah kembali kerahmatullah..tghhari tadi ,Check dalam link Blog Gua Tq

Salam Takziah dari kami sekeluarga Ai
Moga Terus Tabah Hadapi Ujian Darinya...

Anonymous said...

Kak Ai..takziah..semoga akak & keluarga tabah melalui dugaan ini ye..sabar ye kak

Unknown said...

salam ai..takziah..semuga rohnya dicucuri rahmat..tabahkan hati..

Ruziawati Bukhari said...

tahap tapir kak.. ala kesiannya!!

t baru habis soping baju anak2 kat metrojaya dan jusco mid valley. sale mmg banyaklah.. org pun ramai.. sesak!!

kak ai! t nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. MAAF ZAHIR DAN BATIN.

kalau sepanjg perkenalan kita, akak terasa hati dgn t ke apa ke. t mintak maaf ye!

selamat berhujung minggu.
have a great weekend..

t dh pindah ke blog baru
http://watiyusof.blogspot.com

tq

Ummi Nuhlan said...

kak aizah..takziah..semoga tabah hadapinya

klik klik (^_^)