4.9.09

::BUKAK KAT GIANT JE::

PETANG smalam aku smp kat Giant Bt Kep lagi 10 minit nk bukak pose. Laki ngan anak2 aku dah ada kat sana. Dowang sonok la dpt naik lori ikan tu. Aku smp je tgk laki aku dah siap beli nasik ayam 3 pinggan. Aku tlg belikan air. Pehtu suapkan sulu bebudak tu makan. Sbb lps mkn boleh dowang gi main. Kitaorg dpt meja kecik. Penoh ooo org berbuka kt situ. So, gilir2 la. Aku bukannye pedulik pon waktu bukak pose tu aku siap bawak BB gi jamban lagi. Dia nk berak. Nampak sgt aku x pose...kahhhhhhhh.


6 org, dpt meja utk 4 org..hhrmmm
terpaksa la mkn gilir2.
tp 2 org yg pose tu harus la dapat mkn ngan tenang kan..
so, aku suapkan dulu bebudak tu..

letih2 pon tetap layan anak-anak..
laki sapa la tu?? uhuk!

utk dowang

untuk aku

Bluwekkkkk!!! TAK SEDAP langsung!!
eeeeeeee...bengang tul aku.
Kalau tau, aku amik je laksa..isk.

pewot dah kenyang..gi la kowang main!

along yg sopan...

mama yg kurang siuman!

kau tengok!
mcm tak luak je kan?
Hanyir ok! telor yg dia buat kuah tu x masak...sotong pon mentah!
YEK!

laki aku try nk abiskan pon tak bleh...

budak ni takmo balik...

Tinggal la dia kat situ!!!



5 comments:

fazilzura said...

amboi sakan kak mon buke kat luor yek

el said...

kahhhh opet xmo balik
opettt nak men
mamaaaaaaaaa xmo balikkkkkkkkkk
danish aku pun cam tu gakkkkk
kalo dpt men...susah tol nak suh balik

Yusman_iza said...

Nampak pun tk sedap je.. keow teow kak ai order tu... nasib kak tk posa... kalau tk... kebulur...

FaizAmYAirieL said...

kak ai kenape ko x komplen kat kedai kue tiaw tu..komplen jee..sure die kasi ko yg lain atau tukar menu..sian ko seb baik x pose...ehehehee

Nadia Yuna said...

alahaii opettt
hee

comel betol

klik klik (^_^)