9.9.09

::MARAH!!::


Dapat TAG MARAH ni dari si CHA

Sib bek la mood aku okey mlm ni. Makanya, harus la aku trus buat. Takot aku terlupa plak nnt. Pada kengkawan lain yg penah TAG aku tapi aku tak buat, kowang abaikan jelah. Kadang mmg aku ingat nk buat. Pehtu trus terlupa (malas sebenornya) ekekekekeke. Yg mana simple2 bley la. Yg mana nk soklan yg kene perah kepala hotak aku, tu yg malas je nk menjawab. kekekekekeke.. Apa2 pon aku cayangggggggg sangat ngan kowang sbb ingat kat aku. ngeeeeeeeeeeeee..

*******************************************
1) Apakah yang anda lakukan bila marah
- Sore aku akan jadik kuat dari guruh yg kau penah dengar tu!!

2) Kalau anda terkejut..boleh tak buat anda marah

-isk..idak le. Tu kan biasanya org tu nk bergurau..tp bior bertempat le. Kang tak pasal2 makan pelempang aku plak..ekekekekeke

3) Lama tak anda marah?
- tengok keadaan la. SEBAB apa aku marah. Biasa kejap je..


4) Apa yang anda buat untuk hilangkan marah?

- Blah, takyah tengok muka org yg aku marah tu. Kalau tengok lagi tambah meroyan aku!


5) Selalu tak anda buat orang marah?

- Ntah. Agak2 kowang??


6) Kerap tak anda marah?

- Sangat kerap!

Ngan anak2 pon selalu gak. Mau sampai 2 blok umah bleh dengar sore aku terjerit2!


7)Siapa yang anda nak tag? kalau diaorang tak buat anda marah tak?
- Aku nk tag sume yg rajin nk jawab tag ni. Sape yg malas tu takyah buat. Eh, tp suka ati kowang le nk buat ke idak. Takkan itu pon aku nk marah plak! haihhhhhhhhh


7 comments:

ppb_ppkp said...

wah..TAG marah tu..nanti nak jawab la

iza iziana hasan said...

jawapan akk selamber je..hehhehe

suhida said...

harus buat tag ni.tgh marah ni.huhu..

Bed said...

NI NAK MARAH NI!!!!ngeee

strawberi @ mamadira said...

jangan marah nanti cepat tua..

Eyqa.Aman. said...

tag marah haa..saba kak ai..xmo marah2 d bulan pose..nk jwbla tag ni memandangkan sya pn tgh marah nie..hahah

nabilah_2908 said...

tag menarik ni...cm besh jer if buat...hehe.. :)

klik klik (^_^)