1.9.09

::MELAKO DAY 1::

Pestime aku balik melaka tanpa laki aku. huhuhuhu...tp kejap je. Ahad tghari tu abg kaman sampai le. Sabtu tu last minit bos dia call kata ahad kene hantar ayam ikan sbb selasa banyak asrama yg dah bukak. Alahai...berat hati sebenornya nk biarkan dia balik ngan tukun tu sengsorang. Sian plak kalau apa2 jadi kat tengah jalan dia sorang je.. Sian gak sbb sabtu tu dia kene bukak pose sengsorang :( Tp Alhamdullilah, Ahad tu selamat laki & tukun aku sampai kat melaka. Aku balik ngan Iena..


sampai je..tros suh angah wat homework..

kiss kiss ngan BB..
aloloooo windunye ngan otomen mama ni!

Ooii budak!! comelnye kauuuuuuu...!
cam dora ooo..bolat je muka dia!

Abg Long pon balik gak..
tp Ahad dia balik Selayang plak..(umah mentua dia)

lepak2 nk nunggu buke pose..

panjangggggggggggggg
doa bukak pose kau Abg Long!!! :P

makannnnnnnnnnnn!!
umah biah ni mmg berkonsepkan BUFFET..
ala-ala hotel gitu..keh keh

ntah apa nama kueh ni..
macam kueh koci, tapi dalam talam..
lupa plak nk tanye Biah..

Mato Kucing

the lauks

sodap nk mampos!!!
arca daging + lemak..


ayam guling beli kat param alor gajah

mampos makan!
terangkat buntut!


5 comments:

ppb_ppkp said...

fuyooooooooo.tang ulam tu terangkat hang....ulam genuak..

D.O.U.B.L.E...S said...

jelesssssssssssssssssss...sedapnya makanan..

fazilzura said...

kurus pose den

Emy Omar said...

suka la ko ye kak..dapat makan mak ko masak

el said...

sedap gilak ulam tu...
aku x mkn pun berasap buntut..kahhh

klik klik (^_^)