7.9.09

::MA..BILA NK BUKAK HADIAH?::

NI kes tak sabar2 budak BB ni le. Tetiap masa molot tak brenti tanye "Bila nk bukak hadiah.." "bila nk bukak hadiah.."! Mmg tetiap tahun abg kaman dpt hamper dari tokey dia. Yelah, mmg time raya kita takde bonus. Tu yg dia bg hamper je. Nak bonus kene tunggu raya cina la. hihihi..
Tp dpt hamper ni pon dah kira ok dah. Besar plak tu. Mmg tak penah miss la, tetiap tahun musti dapat.

Dek kerana tinga aku ni dah tak bleh nk dengar lagi si BB nk bukak 'hadiah' tu. Ha, amik kowang! Adap le minatang tu! Makan kowang sampai muntah! kahhhhhhhhhhhh...

Ala..takde mana makan pon. Bukak tu, makan skit. Bukak ni, makan skit..haih..bebudak ni!

BB baru lepas meraung2 suh bukak hamper tu.
isk budak ni!

ely dalam usaha nk angkat..

oii dik, benda tu sama besau je ngan kau..
larat ke???

tak larat kan???
kahhhhhhhhhhhh

ha! rabakkan!

samapi tertonggeng2 ely!
(masa ni along & abah tgh bukak pose kt meja makan..)

bersungguh!

"ni BB punye!"

"ni Angah punye!'

"ni pet unye!"

NI MAMA YANG EMPUNYE!!!






makan kowang sampai muntah!



13 comments:

nome said...

wahhh..rakus sungguh anak ko kak bukak adiah...puas ati dpt byk makanan...mkn nak..makan sampai lebam...yg penting its preeeeeee...ekeke..berkat bulan ramadhan...

jay said...

tingat aku zmn dedolu kak..ayah aku slalu bwk menatang nih 3,4 bungkus biler nk dekat rayer shiokkk..lagi2 biler dpt sparkling juice..jakooon aku adik badik..

eiza in the house.. said...

wah bestnya...mcm esok nak raya jerk rase..tingat masa abg ipor jd HQ manager maxis kat BP..selalu tokey2 cina bg dia hamper..yg tukang mencekikdarah..adik2 ipor yg tak tau malu..huhu

iza iziana hasan said...

yg mama punye kemain sedap lg
hehehhehehe

s h u said...

best tu.

tetiba nmpak sedap pulak adik mkn super ting tu.. hohoho

Fiza Nordin said...

aloloooo menantu aku...bukan main lagi ko posing ye cayang...mama rase cam nak geget2,nak kunyah2 pipi ko yang montel tu...tp mama takut le pulak...menantu aku ni kan garang haih!

MUMMY ILA said...

nak ckittt!!! leh???

bestnye dpt hamper. bila la aku leh dpt hamper cenggitu.

Nadia Yuna said...

Alahai. Besornye hamper tu dr elly. Comella anak2 kak ai ni, nadia dahla geram tengok budak. rase nak geget2 je.

isk isk

saba sabaa

damaiinx said...

salam..ai,
besonyer..hamper...
murah,rezeki...
tol yek pose-pose nie...

Bed said...

besau hamper tu kak....sumer dpt merasa...

ZaEr.. said...

Skali hemper tu sama besar dgn ank kak ai yg kecik da....Kalu aku dpt ceklat tu..mmg pulun kat aku sorg..hehe

Emy Omar said...

happy kemain bebudak tu kak..murah rezeki abg kaman..eh..tokey dia tu hi..hi..

el said...

wahhh vochelle tu
sedapnyeeee
baik tul toke abg kaman eh

klik klik (^_^)