2.9.09

::BUKAK POSE LAST DAY::

AMIK KAU!!!!
Sebesen Biah masakkan anak-anak hantu dia sambal cili api utk di bawak balik.
cirit le kowang! kahhhhhhhhhhhhhhhh



talapia yg bakal disirami sambal cili api melecet jubo!

lomak putih

sambal daging

potai

Yeahuuuuuuuuuu!!!
Mak aku ni macam tau2 je aku tingin nk makan cekmek molek ni.
Sumpah aku tingin, tp aku x ckp pon ngan dia.
Nnt sian plak kat dia kene carik bahan..
tup2 dia buat plak!
rezeki tengkolok aku!

SEDAP!!!!!!!!



HUHUHU...ni le last aku buke pose tahun ni kat umah mak abah aku. Yelah...raya tahun ni aku balik klantan :(
sedeynyeeeeeeeeeeeee....sob! sob!


13 comments:

♥ Eda ♥ said...

aduh tergoda aku ngan smua makanan yg ade..lag2 tang sambal melecet jubo tuh.... melecet pun melecet la..asalkan puas rongga tekak kan..hehe

nome said...

kuih apa tu ek kak ai..kuih cek mek molek tu..nampak marbelles la..

Ibu Mifzal Arsyad said...

kak ai..lama aku x makan cek mek molek tuh..peberet gak tuh..susah nya nak cr kat sini..nak buat aku malas..

AieZa said...

mak aihh.. apasal byk sgt buat sambal melecet jubo tu..??

☆ lieya latif ☆ said...

pergh..mmg syiok kan kak dpt makan masakan mak.....

kak, tgk menu ko betul2 bikin terjejes air liur daaaaa...dah le siap ngan petai lagi...mmg peberet wok!!!

Anonymous said...

kak ai..sy silent reader akak..akak bagila resipi sambal cili hijau yg mcm lazat tuh...sebagai pedoman wat sy student yg kurang ilmu masaknnye tp gemar mkn makanan pedas hee...~~syida~~

chykeenzachary said...

camne nak wat sambal cili api ni kak?tak menjadi jer salunyer...
gune cili api yer kak?

Nur Syafawati said...

k.ai..aku paling suke nengok masak lemak putih tuuuuu...huhuhuh..rase nak buat je balik ni

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

kemantapan Cili Padi itu masih melekat kat A.mi kakngah....huhuhu
Semalam,buke makan Cili Padi itu lagik!Masih Gigih !!!

el said...

woiiiiiiiiiiiiiii terkejur haa lidah aku tau tgk lauk2 tu haaaaa..lom pape dah leleh huhuhu
selera eh ko mkn makanan biah..kahhhh
mudah2an pasni ko seleralah eh sbb ada bekal smbl cili tu..hehehehe

jaijina said...

wow, marbeles lah lauk2 tu..ni yang reringat kampong den neh..

bile agaknye leh balik PD?

FaizAmYAirieL said...

alamak aku dah terlior dgn smue juadah ko ni kak ai...huhuuhh...mak ko dapat aura tu yg ko tingin cik mek molek..sedap ke? aku x penah rase..

Shida Radzak said...

hai ai..lama tak buka blog ni,rindu plaak..bila bukak jer terkecur air liur nengok menu2 bln poso nih...macam sedap jer nmpak sambal lada api tuh..

klik klik (^_^)