1.9.09

::SOPIN GILER BABUN::


AHAD
tu dalam kul 10 lebih kitaorg dah berarak gi sopin kat Melaka. Ntah apesal memasing cam jakun je. Bukannye kat KL ni takde Mydin, Hari2 & Tesco. Tp nampak cam meriah semacam je kat sana punye. Pelagi...sopin sakan kitaorg!! cam esok dah nk raya kau! Kowang nk tau sampai kt umah balik kul bape?? Kul 5 lebih!!! Amik kau...ekekekekeke...

Laki aku smp kat umah kul 1 lebih..kene jaga anak2 le. Laki Iena pon sama gak..jaga anak2 kau! Bebini sume dah kemarok..! Murah2 ooooooooo....Aritu aku survey baju kurung glems utk anak2 dara aku kat K4 wangsa maju tu selai $89 la...$99 la..MAMPOS! Dah le anak aku 4! Setengah Ribu berabis nk beli baju kurung???!! Idak le temannnnnnnn...

Tp rezeki anak2 aku..dapat gak kurung glems kat melaka. Cantek...jahitan pon kemas..murah plak tu! Syukurrrrrrrrrrr...save budget mama! muahahahahahahahaha..

hepi nk perabis uwang!

anak2 dara tu pon nk ngikut! isk...
last2 sampai merangkak kowang!
keh keh...tak larat dah..

me + my doter

apo la melako ni?
ni bukan bendero mesia dah ni!
Salah ni...isk!

ke..kau malas nk gunting? :P

Iena yg meroyan kat Mydin!
x tentu arah kau! kahhhhhh

nape plak muka aku ketat tu?

sempat lagi kau!


"Tan! tunggu jap tan..aku nk naik atas balik. Nak carik brg dapo aku!
giler aku tan! murah-murah!"

Tuler kau!...
camni le kalau org tak biasa masuk Mydin! Len kali..biasa2kan la diri anda..anda pasti berpuas hati dengan kualiti dah harga yg sangat2 berbaloi di tempat2 sebegini! :P

jom ke Hari Hari pula..!

leh plak jumpa baju sama!
Sah! Aku bleh jadik duta Pusat Pakaian Hari Hari!
- bak kata si AJ! kahhhhh


AJ: muat ke kita sarong ni??
Ayoi: hoiii!! ni suar katok bebudak la! isk...

Jom ke TESCO plak!..

adoiii...dah tak larat aaa...

Along pon dah tak larat nk jln..
ha! duk kau dlm troli ni.
mama nk carik bahan kueh raya nenek kau..

Paksu Aril + Along QiQin

pilih! pilih! buntut!!!!

oink! oink!

butter utk kek Biah..
(mahal tul! kalau aku takde la... :P)

beli 15 ketol dulu..
mak nak buat bisekut raya utk jiran..

cepat le kira dik...

ha! Amik!
penoh barang 1 kete!!!



TAKLEH TUTUP LA WEI!!!!!!!!

camne plak aku nk duduk ni??!!


TARRRRA!!!!

sejuknyeeeeeeeeeeee

ewah!!!! bergaya kau ngan baju $19.90 tu ye??
berlatar belakangkan koli biah lagik!
ekekekekekeke..

(harap maklum, ni bukan baju raya dia..tu dia nk pakai kat tmpt keje hari jumaat..
baju raya katanya nk pakai songket punye, ngalahkan pengantin plak!! :P)

Ni ler baju raya anak2 aku..
(takde suprise2 de.. :P)

Baju yg lebih kurang sama ni le aku jumpa kat K4 rege $99!
Yg ni aku beli sepasang $30 - $38 je..

Tahun ni pakai sepesen tapi tak sama kaler..
at least nnt leh jugak adik2 merasa pakai kaler lain bila dah besar skit..
kan? kan? kan?
idak le rasa cam pakai baju yg sama je..
kui kui kui...

Oh ye! Baju melayu abg kaman pon aku dah beli. Encem ooo..lawa sangat! Very the vougeh! Ayoi yg pilihkan. Nak tengok, tunggu raya la ye??

Baju aku yg lom beli lagiiiiiiiiiiiiii...huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa





20 comments:

saveme_zero said...

kahhhhhhhhhh...

pearl'E.J said...

tuuuu diaaaaa.... lenkali kena bawak lori laa mcm tu wehh...hehehe... penuhhh!! :D

D.O.U.B.L.E...S said...

bestnya murah2 la...

FaizAmYAirieL said...

lawanye baju anak2 ko kak ai...bekenan aku..mmg sgt glamer..berbaloii baloii ko beli weh..

jay said...

aku geram tul tgk opet tu..kiut giler..kak, pandai betol ko bajet.. murah tp cantek sgt.. bjak2..

nabilah_2908 said...

wah..shoping sakan akk yer...akk g mydin kt melaka central tu eh..? :)

if akk g yg kt mitc g meriah..(^_^)

[I][T][A] said...

Bestttttnyerrr.. shopping....

AieZa said...

sib baik jmpe baju murah skit kt melaka.. ok la cantik jugak per murah pun.. dr beli $99 mahai.. skali ade jmpe lg murah lg sakit ati wtpe..

KasiH said...

sama laa kak ai...baju lenlain dah beli baju sendiri je tak beli2 lg...

elly @ suely said...

hamboi kemain kowang soping moping yer... hehehe...

☆ lieya latif ☆ said...

meriah ko kak...mmg sarat kereta hah....betul ko kak, aku pun camtu...cari yg murah tapi cantik...baru berbaloi.....

Jiey^Mien said...

salu gitu kan? dok beli baju yang lain2 dulu.. :P

noreen-bulan said...

best nya soping.....

nome said...

kahhhhhhhh..lawak la ko kak adik badik...sopping x hengat..x muat keta ko...meriah giler...i likeeeeeeeee....

Emy Omar said...

Wah shopping sakan ko kak..kak kita nak tanya mana akak beli mask cartoon doraemon tu utk anak2 akak tu? comel

Emy Omar said...

kak..lupa lak lain kali ko kena pegi Mydin Mall yang dekat Ayer keroh tu pulak..lagi besar

Fiza Nordin said...

aku mmg sopin kat mydin besan...tp ni belum p sopin baju anak2 lagi.baju mak pak budak apetah lagi le...alahai santek menantu aku pakai baju kurung...tak sudah2 'peace'nye pong!

♥ Eda ♥ said...

meriahnya weh...sonoknye shopping raya..uwaaaaaaa aku jeles...sedih babe :(

emma said...

alaa...comel nyer eli pkai bj krg!!!

el said...

syoknyer sopinnnnn
tu dia haaa penuh satu kete...smpi tersepit ko...sib bek ko kecik taw...kalo x tggl je ko kat kedai hari2 tu..kahhhhhhhhhhhhh

klik klik (^_^)