3.9.09

::MERAGAM PLAK BONTOT AKU NI!::



ADOIII!!!!


Tak selesanya wei...dari pagi tadi aku tercirit-cirit!
Sampai dh xde menda nk aku buang..
Aku tau sebab apa. Ni bukan sbb sambal cili api si Biah. Smalam aku beli nasik campor kat kakak tu. Aku beli sambal sotong. Biasa aku beli kt tmpat lain. Aku mmg kompom la sbb sambal tu. Sbb masa aku bukak bekas kat umah pon mmg dah ada bau semacam.
Tp aku bedal jugak.
Amik kau! Padan muka bontot aku!
Pewot memulas-mulas yg tak tahan ni!


Hati senang berbunga-bunga HEPI,
Tp bontot plak meragam!!

HUWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA




10 comments:

NANIE said...

hi ai...

ciannya kat ko..
kalau tak posa g la cari ubat..
bagi ilang sikit sakit perut ko tu..
aku doakan kan ko cepat2 semboh lah..

mama erfan said...

kak ai...

loh minum teh pekat la kak oi... berkesan gak tuh!

cobe le...ngeh2

pearl'E.J said...

kakakakakaka.... aku nak tergelak wehh... tapi aku sian lakk kat ko..

FaizAmYAirieL said...

alaa ciannye ko kak ai..aku kalau cirit birit mmg x tahan...sbb x tahan tang sakit pewotnye tu..cam rase usus ni diperah2..ekeke...mkn ubat la weh...

fazilzura said...

tu psl ler daku x suke beli lauk kat pasr ramadhan ..
sure kene cm akak ... berak2..
thn leps ler.. so thn ni serikk..

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

woi apa n tunjuk gambo jamban????

nasib baik besih kuikui

el said...

bersih je jamban ko tu
xde lak kotor2 haaa
kalo cirit sure dah melempah sn sini jamban ko tu haaaa...
bgs2..pas berak cuci jamban
rajin gak ko eh

kahhhhhhhhhhhhhhhhh

apa yg ko hepi sgt tu!!!!!

MAS said...

kak ai..pesal sakit perut pulak..nila kalu beli mkn kat luar ..x brape selamat..sakit perutla..ciritla..ayoyoyo.. sib baik pic jamban tue bersih nampak..kalu tak..batal pose daku..huahuahua..

s h u said...

bahaya betoi makanan kat luar ni. iksh iksh.

ZaEr.. said...

Kalu aku kak ai...kempis dah prut.Wakaka!!Tapi tang buntut maintain je..huhu

klik klik (^_^)