30.12.08

::AKSI JILAT MENJILAT DI TAMAN::

XTVT kami anak branak di Maal Hijrah. Kami beriadah di Taman Metropolitan, Kepong. Giler ramai manusia! parking sampai membuak2 kat tepi jalan besar tu!! Tp dah rezeki kami agaknye, dpt park kete dekat je ngan pintu masuk. Jom layan gambo!


Uncle yg baik hati melayan bebudak main buble besar..

dah ade train kat sini rupanye..

ha!!! nampak dah gigi dia..kahhhhhhhh

Along yg diberi kepercayaan utk main buble uncle tu..SYABAS NAK!
(mama leh tompang main skali..keh keh)

ely yg merajuk aku tak layan dia..aku sibok layan buble ;P

masih merajuk.. syiannye dia

layang-layang

oiiiii...bini sapa ni oiii????!!!

14 comments:

TuYa said...

besh gak taman tu kan kalo cuti...ramai giler..paling besh tengok mak org tu makan eskrem...lahap abis..senget benget muko...heheheheh..jgn marah kak ai..

KiRaNa @ uMMiKMaL&iRFaN said...

haku tingin nye nak mkn sekerem roti tu...
huwaaaaa tinginnye...sedap weh....
lama x jumpa org nek motor jual...

lama x komen kt blog ko ni kak...aku amsuk selalu...tp x sempat nk komen..jd aku komen kat sini je eh...
asam pedas daging ko tu mmg PELIK la bg aku..wakakkkaa sbb aku x penah mkn....miahahaa...umah ko cantik bersih...
tudung ko beli pun cantik...
lg ape eh....

owh ye...happy belated besday along....

ape lg eh....ermmm...syok tgok coti2 kau ke langkawi....

lagi satu mcm sedap jek biskut ko tuk sarapan tuh...sedap kan...ce bg sikit!!!

niza salleh said...

weii aku ingat aksi menjilat apa tadi..title sungguh lucas..hahhaha

nasz said...

ya Allah kak ai, ko mkn eskem tu, control ayu la sikit. tak ayu langsung!!!

grow2g3th3r said...

AI... best tak taman metropolitan tu? selama ni aku dok lalu jer kat taman tu, tapi tak pernah nak singgah... hopefully one day aku akan singgah utk meramaikan dan menyesakkan lagi keadaan di sana.....

p/s: ko duduk selayang ek? kat area mana? dulu aku pun duduk selayang gak..BBS

♥ Eda ♥ said...

anak banak laki bini rakus!!!!!!!!!!!! kuat menjilat..kahhh..tomey si elly merajukkk..;)

Redbloodsnow said...

uiiiiii sedapnyer ghuper ko mkn roti eskrem tuh kak ai oiii..hehehe

A.I said...

TUYA tuktaktuktiya,
bukan takat muka aku senget, otak aku pon sama senget! ;P

KIR buyong,
....all in 1 komen kau. ngeh ngeh..ajak le eman pi taman2. musti ade org eskem tu.

NIZA yg darah x penah rendah,
kau nk aku tunjuk jilat apa niza oii?? kahhhh

Na$,
camtu le rakusnye bila aku menjilat benda yg aku suka..muahahahaha..

GROW yg bukan GRO,
best la jugak taman tu. luas. tambahlak free..lagik best! kahhhh
aku duk kt rawang le wei..

EDA memek,
mmg kami anak banak rakus memek..aummmmmmmm!

ZIE budak mata katak,
mmg sedapppppppp..sampai senget muka aku! ;P

Fiza Nordin said...

ni taman yg sya g main lelayang aritu eh...ramai org eh...kawasan luas...beshnya...
lagik besh biler ade aksi jilat menjilat tuh... huhuhu besan...ko ni mmg giler kentang la...wakaka

atie said...

walah...sedap o...roti makan ngan aiskrim tue..kak ai...tajuk suspen giler la.hehehhe

☆ lieya latif ☆ said...

alahai bestnye kak...santai2 cenggini...aku suke kak.....kalo aku ni dah lame aku selamba badak golek ngan laki aku baring kat padang hi hahahahahaah..over nak mampus plak aku nieh.....

alahai cian ely majuk yeak....meh sini auntie pujuk meh....jgn le majuk2...bagi can le kat mak n pak ely nak jilat menjilat keh keh keh

kak, ko nii mmg gile laaa...aku ingat jilat ape tadi hak hak hak

elly @ suely said...

si angah n bb cam kembo lak... ely cumel cam auntie elly ni gak muahahaha... mama die mcm besa la ting tong kahhhhhh...

emellia said...

wah lama gile tak komen kat blog kot.. baca slalu gak.
tapi disebabkan tak tahan nafsu aku nak kutuk ko makan aiskrim tu.. buruk gile muka... kihkihkih... larikssss

A.I said...

FIZA besen,
mmg kat sni le yg si syapak pegi tu..bukan jauh sgt dari umah aku pon.tp malas giler nk siap2 kuar tu..huhuhu

ATIE panten baru yg chumel,
mmg best wooo eskem ni..tp eskem laki lagik best! ops!

LIEYA yg mcm anak dare,
kang aku tepek gambr aku jilat bende lain kt sni ade yg pensan tak bangun2! kahhhhhhhhh

SUELY chumel lotey,
a'ah kan? nama + kecomelan tu sama je kowang berdua..keh keh..

EMY kejap ade kejap ilang,
yelah..yelah...aku burok! burok dalam canteks! wahhhhhh...nk jugak cantek tu..kahhhhhhhhh

klik klik (^_^)