23.12.08

::AKU DAPAT HADIAH!!!::

YEA!!!!! Pagi tadi aku dapat hadiah dari adik aku, iena. Hadiah belated birthday katanya. mak aiii..lama tul belated ye? wakakakaka..takpe, yg penting aku sangat heppy dapat hadiah dari dia. Dia mmg tau aku ni jenis tak reti nk membeli cadar. Kat umah tu cadar bilik aku ade 2 je. 1 aku beli masa tahun 2000 (giler lama kan?), 1 lagi mak aku kasi (dia beli ngan evon). Tu je. Mmg aku penah kene sound ngan si iena ni, nape tiap kali datang umah aku, cadar yg sama gak aku sarung kat tempat aku berkubang sakan ngan laki aku. keh keh...Alhamdullilah, makanya, malam ni aku berkubang dilapisi cadar baru yg iena belikan utk aku. Sangat cantik corak dia. Aku SOKA! laki aku ckp, "ni bukan hadiah Yang sorang ni. Ni hadiah utk keluarga sekali nie.." hihi..at least, leh share reramai hadiah aku ni kan?


Wei Iena, walaupon aku dah dapat hadiah ni. Aku akan TETAP menuntut sebahagian lagi hadiah yg kau dah janji kat aku tu ye!! U BETTER WATCH OUT!! muahahahahaha..yg penting PACKAGE! :P


THANK Q SO MUCH SISTA!! AI LEBIU ...MUAHHHH

bestnye..

kad yg sangat cantek!

tulisan yg sangat chumel
(erk...sib bek lipstik kau tu takde kesan gigi kan na kan?)

saya dapat cadar katil yang sangat cantek!

11 comments:

Syafa said...

sonok ar dapat cadar baruuu...la.ciannyer ko kak ai..x tukar2 cadar kelamin ko..hehehhe..mlm ni kubang sakan la ko laki bini eh..whkakaka...

nizajeff said...

syoknya dpt cadar......best2....

nasz said...

bertuah nye ade org nak bg hadiah cadar. blh gak ganti2...

Ibu Mifzal said...

psst....kak ai..jgn bgtau org len..aku pun sama cam kak ai gak..ada 2 cadar jer...huhu..sapa nak kasi adiah kat aku ni...

ZiE said...

syoknye dpt cadar free.... mlm2 pun indah kan

Tink said...

woi cantik cadar...
tapi aku gase dah x suci dah cadar tu kan hahahahahah

A.I said...

SYAPAk,
mmg sian la wei..aku tak reti nk membeli cadar.

YUL ketot,
mmg bestttt...

NA$,
tulah nas, leh gak aku ganti2..

AINEY mulat,
keh keh..sama lak kita ye?

ZIE ladybird,
mmg indahhhhh ladybird! :P

TINK tonk,
masih suci lagi la..aku lom pasang. nak pasang time coti ni nnt.. :P

ieda said...

wah dpt cadar baru ler org tu...kasi tuko cepat yer leh kubang2 hahaha...

☆ lieya latif ☆ said...

wah....syok tu dapat adiah...cantik tu kak....bekenan lieya tgk kaler n design die......hah jgn lupe rasmikan ari khamis malam jumaat ni tau hik hik hikj

elly @ suely said...

cantik la kaler cadar tu, sure pkai lelama pon x nampak lama kan? sbb kaler gelap... eh ape aku ckp nie? ha betul la... tu la maksud aku kihkihkih....

grow2g3th3r said...

Wah.. memang seronokkan jika besday kita orang ingat dan yg lebih best lagi jika orang tu wish + bagi hadiah... tak kisahlah hadiah in advance mahupun belated...JANJI DAPAT HADIAH....

AI.... gerenti adik ko happy dan bahagia bila dia tahu ko happy sangat-sangat dapat hadiah dari dia.....heheheheh

klik klik (^_^)