5.12.08

::BUBUR SELAMBOK::

Menjadi gak bubur lambok aku yg selambok ni..first time aku masak bubur nasik letak santan. Tekak tingin nk makan bubur. Dengan bahan yg ala-ala non ado tu, menjadi gak lah. Kira leh telan la. Aku rebus beras + daging. Pastu masukkan bwh merah + bawang putih + serai yg di ketok + halia. Pastu aku masukkan skit stok pati ayam. bior dia kembang. Dah kembang bagai, baru aku masukkan santan. Mekaseh kir, ajo aku camne nk buat selambok ni. menjadi weiii....slurrpppppp


6 comments:

ZiE said...

amboi kak ai.. mkn berselera tu siap terangkat kirai mcm double Z la

Nur Syafawati said...

perghhhhhhhhhhh..bubur selambakkkkk
nampak menarik wehhhh...nyum..nyum
aku tgk ko lebih beriya makan dari bb tu kak ai oiiii

Rafizah Nordin said...

eh sya, ko tak reti2 lagi besan aku nih...dia mmg beria dr segala segi
kehkehekeh ampunnn besan SILAMAT HALI LAYA aaaa

Tinie said...

ekekekeke..rajin gak memasak erkk..

TuYa : said...

sodap nye...nak jugak..nak jugak...

nasz said...

kak ai, nampk sedap tu...

korang ni memang tau, suke tayang makanan. aku ni tgh teringin nak mkn mcm2... uwaaaaaaaa

klik klik (^_^)