2.12.08

::SANGAT MERINDU::

pukul 10:58malam> huhuhu..nape lah aku rindu sangat ngan abah aku ni. Abah aku ni sakit. Dia strok + kencing manis. So, perlu dilayan cam budak. Mujur le mak aku si Datin Rubi (atau lebih sinonim dipanggil Kak Biah Din Botak), masih setia menguruskan perihal abah. Nak harapkan mak tua aku, dia pon sakit yg sama gak macam abah. :( 'sehati sejiwa'. RINDUnye aku! kalau umah kt sebelah ni je, mau aku cium2 kepala botak abah aku tu skang ni jugak................. :(

miss u abah!

5 comments:

kirana-ummikmal said...

ade mase2 tuh...tetiba kita mesti windu bangat pada seseorangggg...
kalo membabitkan pengorbanan lagi lew... mesti leleh air mata!!~

ieda said...

bila dah berjauhan dgn org yg kite syg pasti kite akan rindu...lg2 kalo org tu x brape sehat

nasz said...

untung ko masih ade abah lg kak ai.. aku kalo rindu kat abah aku, sedekah al-fatihah je la.. abah aku meninggal masa umur dia 47 thn, masa tu aku sebulan dpt keja tetap. arwah abah aku tak sempat nak rasa duit gaji aku. sedih nye...

niza salleh said...

uhhuuhu...sedihnya ai, sementara ada ni jenguk2 la. aku ni umur 15thn dah takde abah. Arwah abah aku ninggal sbb liver cancer..alfatihah...aku pun rindu kat arwah abah aku.

Nur Syafawati said...

huhu..kak ai..dont u worry that much..dlm mase terdekat ni kan ko nak balik melaka!!amek anak2 ko angkut gi kantan!!hehehe..ku jpe la abah ko puas2..hehehe...sayangg abah!!

klik klik (^_^)