10.12.08

::CORAT CORET DI HARI RAYE HAJI::

Alhamdullilah...aku selamat sampai ke KL dari beraya haji di Kelantan, kg halaman laki aku malam tadi. Sib bek aku tak tenggelam anak banak. hihihi..takde lah banjir mana pon. Tp ujan 24 jam! sejuk je...ngantok je mata aku ni!
Malas lak aku nk taip bebanyak, kowang layankan jelah gambar2 ni..
~bila haplod gambo2 ni baru aku pasan takde gambo sefamily aku anak banak...huhuhu!
anak-anak aku yang chumel :P


aku yg chumel + mak mentua aku yg ayu

aku yg chumel + pak mentua aku yg boroi tapi cute!







spare part lombu yg menjadi kegilaanku yg dah tersedia giler!! sluurrpppppp..


anak2 aku melepas rindu dengan makcunye

style anak2 aku dlm kete..huh!

10 comments:

ZiE said...

bestnye beraya di rumah mertua... semua cumel...

Unknown said...

best ye raya kat sana..meriah ..aku je x balik uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

elly @ suely said...

amboi kemain ko lahap spare part lombu tu ye kak... ekekke..

Ciklinn said...

kak ai..bukan anak2 jer cumelll mak diorg pun teramatlah cumell...

suka nyer linn tgok kak anak2 dara berbaju merah tu.... geramm sgt...

hai yoo itu spre part lembu pun mak mentua linn masak smlm..tapi tak sempat ku nak metedarah....kena balik awal ado kawan lak datg umah

nizajeff said...

mak eii...bestnye raya kg laki ko erk....anak2 ko bergayut sakan lam kete

Mizz_Ila said...

rindu la kat nekmah. makin cun aku nengok nekmah ni.

abisla kote lembu tu ko bedal ye kak ai. wakakakaka

Fiza Nordin said...

hahaha siap bgayut2 kau.....abih kurang cam anak2 aku je dlm kete.keboringan tahap gaban dah melandalah tu

betui le ila,nampak naemah makin cun

amboi mesranye menantu bgambo siap peluk lengan pak mertua...abg kaman pun tak mo kalah...peluk mak dia cam xmo lepas

ko ni mmg sportivo la besan!

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

bestnye raya kg laki ko erk....anak2 ko bergayut sakan lam kete.hehehe..cumel cumel belaka dari yag baby samapi la ke nenek

saveme_zero said...

sonoknya aku tgk ko beraya kak ai. bestnya anak ramai ni ekk.

Mama Herda said...

amboi..bkn main maje ko dgn fil ko..aik aku nmpk mcm seluk poket suar je fil ko tu nk bg duit ghaye..ewaaaahhh..

klik klik (^_^)