26.12.08

::AKU DIPAGI HARI COTI TANPA LAKI::

Aku sambong cuti. Laki aku keje. huhuhu..

Makanya, harus aku teruskan tugasan dia iaitu membasuh kain! (lom bersidai lagi tu.. :P) Bekpes kami anak beranak pagi ni hanyalah roti telo. Belen kek smalam pon ade lagi. Tp aku dah standby masak nasik. Anak aku yg bongsu ni,mmg tak main le bekpes ngan kuih2 ni. Dia balun nasik je..nasik..nasik..nasik.. ermm, camne la badan tu tak kenyal!

Anak Iena pon ade ni. Dillah takmo balik ikut ibu dia smalam. Gasak kau le Dillah..nak sgt kau duk kt kandang rimau ni! ha..duduk! hihihi..Sonok je aku tengok dillah duk kt umah aku. Geng dia ramai. Kalau si Anis pon ade, mau runtuh umah aku ni! Kalahkan nursery!...gasak kowang! main smp lebam!

bangun tido trus adap tv

memasak roti telo
~ sila abaikan pan aku. bukan tak beli yg baru. tp pan yg ni jugak aku 'sedap' pakai


HAI IBU!!!
Dillah yg dah siap mandi + makan + minum susu ceklat

selingan..anak2 aku jugak ni

pemandangan di pagi hari ~ dari beranda dapo flet murah aku

sekolah agama dalam pembinaan

apartment ~ aku punye umah flet murah je..

7 comments:

Anonymous. said...

Murah2 pun, ada tempat berlindung dari hujan panas. Cuba bayangkan orang2 yang hidup merempat, beralaskan tanah, beratapkan langit chewahhhh ;p

Kerajaan la niiii salahhh, depa tak pandai jaga ekonomi rakyat haha jom2 salahkan org lain ;)

Tink said...

emmm mane de lagi umah murah skrg ni....
tu aku tengok mahal gak tuuuuu heheh....

elly said...

sonok la nengok xtvt ko kak oiii...
aku kebosanan kat opis niee...

Nur Syafawati said...

kakkai...sonok nengok anak2 ko berkubang depan tv tu..huhu..syok lagi kalau ko dpt joint skali kak ai..tapi apekan daya..kain2 x jemur..umah x kemas..hahahaha

ai said...

Cin Ano,
a'ah..aku sangat2 bersyukur duk kt umah aku ni. Paling best, ade tinggal lagi 2thn setengah je nk abis bayar! yeahuuuu...ops! TER riak lak :P

TINK tonk,
murah le tink.. 35k je! kos rendah. aku beli tahun 2000.

SUELY chumel lotey,
tu psl aku tak gi opis harini. musti giler buhsan. sume org coti..lalalalalal

SYAPAk,
TU SANGAT BETUL!! Tp, tepat kul 1 sume dah beres! anak pon dah kenyang aku suap. Ni adap pc lak..muahahahahaha

Grow2g3th3r said...

alahai... aku kejelesan tahap powerpuf girl ni... ko cuti ek AI.. jelesnye... aku tak leh cutilah..cuti dah abis doh.. eee tensen.. ni pun kat opis ni...

bestnyer pemandangan umah ko.. sejuk je mata memandang.. tak kisahlah umah murah ke, umah mahal ke kerana aku berpegang kepada RUMAHKU SYURGAKU....

ai said...

GROW yg bukan GRO,
a'ah..lu betol beb! umah ini ibarat syorga bagi aku. bila g memana pon, tmpt paling selesa adalah jamban umah sendiri!! eh..jamban???

klik klik (^_^)