22.12.08

::KEMBAR LAIN MAK, LAIN BAPAK::

APAKAH??????? Kembar tp lain mak, lain bapak???

Ni yg aku nk criter ni. Malam td kan aku 'berpiknik' kat umah BIL aku. Dowang ni pon ade sekali mlm tadi. Mak2 baby ni adik bradik sebenarnye. So, baby2 chumel ni sepupu sepapat le. Yg aku pelik tu, selang 10 hari je dowang memasing beranak. isk isk...CANTEK tul timing kowang ye? Mawar & Nor ni duk serumah lagik! Jadik, trus la pemikiran aku memikirkan sesuatu...adakah kowang memulakan operasi itu bersama? siap SMS "ok..STAT!"...keh keh keh...gurau je..

oo..utk pengetahuan kowang, MAWAR & NOR ni adalah adik ipar kepada adik ipar aku (kak ja). Ada paham? kalau tak paham musti agak lembab la pergerakan nuton-nuton kt otak kowang tu.. :P


Mawar & Nor

4 comments:

elly @ suely said...

hahaha kak ai... aku pon terpk mende yg sama kahhhhhhh...
cumelnye babyyyyyyyyyy...

A.I said...

SUELLY CUMEL,
ngeh ngeh ngeh..
tp mmg chumel woo baby2 ni. geram aku!

D.O.U.B.L.E...S said...

chumel nya baby tu ...

Mizz_Ila said...

biasala tu dah nama sepupu sepapat..sure la muka tu saling x tumpah sama pesen. dah acunya pun dr kilang utama yg sama.

klik klik (^_^)