29.12.08

::YA RABBI!!! BAPAK TEMBAK ANAK!::





Banggggggggggg..bila U nak tembak I pulakkkkkkkkkkkkkk? ;P


**************************************



sesambil dowang sibuk menebak kat luar tu, aku buat biskut strawberry tart untuk sarapan. Untuk SARAPAN???!!! ye..sarapan! Dah kowang kat aku pelik, maka pelik lah aku...muahahahahaha

16 comments:

TuYa : said...

uishhhhhh...sarapan biskut strawbery ke kak ai?shanggeh sungguh...wakakakaka..meh la share recepi kak..hehehhe

ai said...

TUYA tuktaktuktiya,
ha..kau jgn memain! pepagi makan cookies strawberry tu..psstt, INSTANT punye tepong tart le wei. ;P

Rafizah Nordin said...

weiii tersentil je rupernye muahaha!!!!
ko tak sudah2 nak kene 'tembak' ngan laki ko tu ye... :P

Grow2g3th3r said...

AI... aku dah ckp yang ko memang pandai masak.. tapi ko tak nak mengaku.. ko sharelah ngan aku resepi canggih tart strawberry tu.. manalah tau, tekak anak aku boleh terima....

noreen-bulan said...

banyak betui pose akk...
saya komen kat cni jer la ek...

seronok tgk anak dh besar2...
tak sabo lak nak tunggu anak besar...
sodap tu sarapan akk.....

huhuhuhu...lamo dh den tak p paso mlm tue...
skang umah dh jauh....
x dpt mkn bihun goreng sodap kat ctu...

Eda said...

kahhh..kelakar la ko ni mek... dont wory ..ko nanti kena tembak ngan peluru plg power...hahaha...

kasihatie said...

fuh...tergoda atie nengok biskut kak ai nie.meleleh air liur.wakakaka

ai said...

WOI KOWANGGGGGGG..!
itu bisekut aku buat pakai instant punye tepong le wei. Aku mana lah reti nk buat biskut bagai. huh! len lah mcm besen aku tu. dia mmg SUPERB!!! ;P

KasiH said...

sarapan tart tu...vavavoom tol laa...btol2 menggiurkan kaler merahituw..

Tink said...

wah tegude aku tengok strawberry tart itukkk!!

Ibu Mifzal Arsyad said...

kak ai mintak sket kuih tart tu..sedapnya...

Mama Herda said...

terkejut aku..ingat tembak ape..hahahaha..

ai said...

HERDA kapkek,
kau nk aku tayang gambar laki aku tembak aku ke her?? kuang kuang kuang

Nur Syafawati said...

woi..menda ko wat ni kak ai????biskut ke ape??nampak mcm kuih tart..tapi strawberry jem..huhuhuh...cuba bgtau aku menda ni weh?????

~~ciklinn~~ said...

wah rajin tu kak oi wat besikut tu....


heheheh sesekali kak oi laki ko tu tinginlah kadik kecik balik....mihahahha tak sabar2 nak kena tembakyer kak...

helena's said...

kelaka laa,,hahaha

klik klik (^_^)