3.12.08

::BERSUNGGUH!!!!::

Amboi dek..bersungguh kau ye! Langsung takmo bagi mama pegang mouse tu. Nak pegang sendiri..

bersungguh kan?


ha, tengok! ternganga2 molot dia

cerdik si bambam ni!

~sila abaikan monitor aku yg besar gabak tu ye..monitor aku rosak. monitor yg ade ni pon aku pinjam dari opis. Ala...kira amik jelah. bukannye pakai dah pon, kan mr lee? kau jgn kedekut ye? aku sunat kau kang!!

16 comments:

Rafizah Nordin said...

uiiii menantu!!! ha bebaik...p web edu ok. jgn masuk web porno.kang mama mentua babap!!!

ai said...

FIZA BESEN,
weiiiii mama mentua...web porno tu aku yang punye! kahhhhhhhhh

ZiE said...

memang bersungguh la ely ni. pegang mose pun mcm org kerja.. concentrate je tak siap kerja potong gaji ke ely. heheheh apapun comelll la bab ngaga tu

Nur Syafawati said...

perghhh..celik IT si ely bam2 ni!!!cayala elly..leh la ko apply keje kat tempat aunty sya ye...jadi assistant aunty!!!mesti ko cemerlang terbilang gemilang ely oi!!!

nasz said...

amboi, kecik2 lg dah pandai pegang mouse mcm tu. dah besor nanti senang cari info dgn satu klik je. gud ely!!

yul said...

waaaaaaa...pgn mouse tu xthn aku...cam org beso2 dah...gud..gud ely...

pearlEJ said...

hihihihihi.... budak2 sekarang nih mmg bijak betuikan... comey aja aku nengok si adik nihh...

D.O.U.B.L.E...S said...

Zaman dah berubah Dunia dah maju..anak2 sekarang..biasa la tu kan anak cikgu...

Tinie said...

comel btol ely bambam ni..
ada potensi...celik It

lieya_latif said...

bijak anak ko ni kak ai...dah tak mo main menan2 biase...pc gak die nak godeh...anak2 zaman IT le kate hi hi hi hi

ni kirenye ko berebut ngan anak nak gune pc tak kak he hehehe

ellydanish said...

like mother like doter...hahahaha
x lm lg ely ada blog sndiri weiii..auntie pun xde taw...kahhhh

Mummy ILa said...

hahahaa..bagus..bagus..
kecik2 kena celik it.. :)

KasiH said...

Gigihnyaa laa...

Big Mamma Bukhari said...

ngikut prangai sapalah tue... ? anak sapalah tu ye? hehee... baguslah tu.. ajar awal2.. bagi celik it.. tak macam aunt.. dh tua2 ni br nak blaja komp bagai.. ehe..

niza salleh said...

bagus2 celik it sedari kecik...10 markah..hhehehe

Eda said...

amboi ely...tecik2 dah cheting yer...ngan bopren mana tu..nanti untie repot kat mil ko nanti..haaaaa jaga!!!

klik klik (^_^)