16.12.08

::LANGKAWI_2::

~CABLE CAR & ORIENTAL VILLAGE~


tengah tunggu shuttle kt depan 'umah'

anak2 aku panggil shuttle ni bas zoo


ely tunjuk skill isap susu sambi baring di lobby (anak sapa la ni)


geng bas sekolah


nampak cam serupa lak kowang!

Giler beratur panjang nk naik cable car!!! FUH!!! (aku tak beratur la..aku duduk je. dah nk dekat, baru aku beratur)

dlm gondola la gondol!

cam kt oversea lak kan? cantek tul pemandangan! Subhanaallah..

poyoman


poyowomen

poyochild






~UNDERWATER WORLD~


hello! welcome to underwater world! how's upwater world?




kengkononye la..kau jgn gelak lak memek!! aku tau la kat tempat kau ade salji malji nih! huh!

aik!! bila masa lak aku banakkan anak penguin ni? ada ke aku penah??? erk?!

mama..mama...





sape nk? meh la sini..nama dia manja

pompuan gilo!

how r u patrick?? where's spongebob?

hai nemo!

cantekkan kekuda laut ni? cam bunga lak

angah suka yg ni

mentos giant

jenoh nk jilat!


9 comments:

Rafizah Nordin said...

aduiyaiii beshnye besan.rase cam aku nak tobang skrg gak g langkawi ni wei.ish,rase tak sempat nak tunggu raye cine nih...udahnye pulok tak komdom lagik.ish (sambil tarik rambut!)

nasz said...

wah, byk gambor... bila tgk gambor2 ni, rasa mcm nak sgt p langkawi...

KasiH said...

besarnya chupa chups...

Tinie said...

yaAllah best giler aku nengok nyer..ank banak ko poyos2 jer amik gmbr erk..cis..
hrp2 dpt bonus ni aku dpt gi sana anak banak...

ZiE said...

amboi besarnya gula2.. leh ke terjilat tu? geli aku tengok ular tu kak ai apatah lagi nak pegang.. no way

Mummy ILa said...

bestnyeeeeeeeeeee... aku tak suka ULARRRR!!!!!

eLYies said...

huwargh..teruja jejalan kat langkawi...kalo pi ngan duit sendiri MASAK gak la..mau riban2 abis..bukannya murah...

coklat tu mau pengsan budak2 makan...tak pasal2 kena diabetes

Nur Syafawati said...

sonok..sonok..sonok sgt!!!!!sungguh pandai ko amek gambo yg meng attract org utk pergi ke langkawi..ko leh keje travel agency la kak ai..bermodalkan camera dan cara penangkapan gambo ko yg cun2 itu..hehehe...makk oi..bani nye pegang ular ngan rusa..aku takutttttttt...hheheheh..

Eda said...

sian ko mek..nak sgt merasa sonata musim salju..tak sejuk pun pura2 sekuj..sgt kesian..kahhhh...weh ko tak pengsan ke pegang ular tu...wehh klau aku silap2 terkencing2... lag satu aku sker la lolipop tu beso..sedap untuk dijilat!!~

klik klik (^_^)