5.12.08

::KODOK KENE ROMEN NGAN BILIS!::

Bekpes aku anak banak pagi ni - Cekodok Bilis Gebus

Arini aku tak bape masak. Masak ala kadar je. Malam kang ade psr malam. Pas laki aku balik dari keje kang nk gi melaka lak. Nak masa apa yg simple yek? tekak cam tingin bubur nasik santan tu...errmmmm..



Gebussssssssssss

sambil menggoreng, anak2 aku men ayor..main nak! mainnnnn

10 comments:

nasz said...

nak sikit kodok bilis tu. nmpk sedap, gebusss!!!

budak2 mmg suke mian air kan? anak aku kalo mandi, mmg nak spai puas. selagi tak puas main air tu, selagi tu tak nak kuar bilik ayor

ZiE said...

anak aku kalau dah jumpa air bila bab nak dipisahkan dia nangis mcm org pukul. kahhhhhh..

sedap bekpas kak air ari ni.. nymmyy

Tink said...

weh..weh..
bagi skit kodok bilis tu.. wah makan panas2 best kena lak ngan kopi o....
wah aku yg tangkat ni heheh

nizajeff said...

sodap kodok ko tu...jht bilis tu romen kodok lak kahhhhhhhh

Rafizah Nordin said...

besan, meh le anto sini sikit ehhh.klu tak sian kat aku sian la kat nantu ko ni ha.mama dia tgh malas ni...(sbb mlm smalam dah tlebih rajin nonggeng tak hingat)kahhhh

ai said...

NA$,
meh le mkn kt umah aku..kih kih
tuler nas..sampai kecut2 jari men air!!

ZIE LADYBIRD,
a'ah ladybird, sampai nangis kalau suh kuar! kahhhh

TINK TONK,
meh le sini..kita mkn sesama

YUL KETOT,
Tu le, aku dah babab dah bontot bilis tu! kahhhhhhhhh

FIZA BESEN,
AMBOIIIIIIII KAU!!! Nonggeng tak henggat!! sampai payah nk bangun. giler punye romen tu!!

shimazahar said...

kak sodap nya cokodok tu... makan di pagi hari bersama kopi yang wangi.. fuhhhhhh masyok... makan panas-panas...... weii kak takkan coti-coti masak itu ajer.. kureng2 ayam golek.. hehehehheee...... kak.. balik kelantan ek..? kelantan dekat mana... bukan ke banjir... hehehee... orang nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA... pesanan.. makan daging lombu sampai lobam

ieda said...

amboiii gebusnyer kodok bilis tu..mkn pns2 di waktu ptg mmg terangkat..

elly said...

sm la cam dak qimie... pantg pintu blik air terbukak laju je nak mandi n main air... nm pon budak2 ye x? meh skit kodok tu... lapo nie... uhuhuh

Eda said...

gebunya cekodok ko...apa rahsianya??

klik klik (^_^)