4.12.08

::YEA YEA!! ABG DAH GAJI::

Bila laki aku gaji, maknanye..harini le aku nk tekan dia. hihihi..mmg wajib kene blanja aku makan. Ala, kat kedai mamak je. Kat Ali Maju. Aku suke woo mkn western kat sini. Giler bapak besar portion dia. Dulu aku suka gi Ayob Cafe kt Damansara tu. Tp jauh sgt lak dari umah aku. Kat sini pon jadik la. Smalam aku order kt ane tu Sirloin Steak. Laki aku lak Cheese Chickenchop. Giler sedap wei. Tp laki aku tak habis makan smalam. Payah nk makan katanya. Gigi depan dia kan dah takde. Pehtu lelangit dia lak bengkak. So, belen tu tapau je bawak balik. Utk anak2 aku kt umah aku tapaukan fries je. Dowang dah siap mkn kt umah ema..Thank Q ye bang! i lebiu..


aku punye sirloin

laki aku punye cheese chickenchop..sedap!!

poyo la kau bang! nak keber mulut le tu..

keh keh...sanggup kau kunyah camtu. tak kasi aku snap..kahhhhhhh

untuk anak anak ayam

16 comments:

oYa said...

adeh kegapnyer....anak korbau yg jauh ni tak nak tapau ke mak siput..wakakaka

ai said...

OYA,
hoiii..laju je kau ye anak kobau! jauh sangat le kau. Kalau tak, leh aku tapaukan utk kau..:P

ZiE said...

amboii sedapnyaaaaa kak ai. sedap tu...

Tinie said...

amboi...ko belasah gaji laki ko erk erk???

nasz said...

kak ai, aku pon nak gak, mintak la abg kaman banjer aku gak... kahhhhhhhh

ai said...

ZIE LADYBIRD,
abg kaman punye ayam sedap.. :)

TINIE TIUT,
Alahhh..bukannye mahal pon!

NA$,
Takyah le nas, aku yg bini dia ni pon nak rasa tunggu dia gaji. Kau soh le laki kau banje kau. kahhhhhh

elly said...

aku pon baru je laki aku banjer kahhhhhh... bes wooo...

ai said...

SUELLY,
memang nikmat kalau org banje kan?? eh, kau takmo banje aku makan ke?? hihihi

Tink said...

mak oi sedap nye melantak hahahah!!

ieda said...

ermmm sedapnyer lahai nengok..kalo dpt mkn lg sedap hikhik...

ellydanish said...

alooorrr sedapnye..tingin lak..
haaaa nak pau kat laki aku gak ler..kahhhh...abg kaman..nganga lah luas2...xpe kami fahammm kahhhhhhhhh

ai said...

TINK TONK,
kalau bab melantak, kau kasi je kat aku! muahahahahaha

IEDA MEOW,
mmg sedap ieda oii..lagi sedap kalau org banje!

EL BOYOT,
tulah el..takmo dia nganga! puas dah aku. dia tau lak aku nk tepek kt sini..kahhhhhhhhhh

noreen-bulan said...

reen pun selalu mkn kat cni....
mmg cedap....tapi kalo abg kaman belanja lagi sedap rasa nya....
hhehhehe

Eda said...

kahhh...mesti ko nak amik gambo abg kawan tgh senyum tapi tak lepas kan..dier pandai cover la tu..hahha... tapi sedapnya makanan tu sumer..nyampah aku!!!

ai said...

REEN BULAN,
mmg sedap kan kt situ? hihihi

EDA MEMEK,
alaaaa...kau kt sana anytime leh makan! :P

Nur Syafawati said...

mak oiii...makan western..sodap nyoooo..x agak2 kak ai..sirloin ko mintak.!!kahhhhh..hebat2..
cian abg kaman..dah xde gigi..hehhehe..tapi tetap maintain machoooo..

klik klik (^_^)