16.12.08

::LANGKAWI_3::

~FORMAL DINNER @ PAHN THAI RESTAURANT~

best wooo.. tutup restoren ni semata2 utk kami saje. sangat xclusive!



jalan menuju ke restoren

sinaran bulan..cantek wooo

fine dining

aku yg tembun

the food

nampak tak bulan tu? cantek kan?

anak boss aku yg cute _ amira

CT + me + bini bos, SUE


my boss

on behalf of staff, THANKS BOSS!

ade org nyanyi lagik..syiok!

anak2 yg gediks

ely yg kekenyangan

the restaurant
~petang sebelom dinner~


boss aku yg gigih


bapak2 budak yg mabok pantai

laki aku tengah buat biskut raya

How kira butir pasir (accountant opis aku)

under construction..keh keh

5 comments:

ZiE said...

bestnyee kak ai.. teruja tengok aktivit kak ai.. mcm2 ada makanan pun sedopp tu

Mizz_Ila said...

makanan marbelessss!,.. hepi budak2 tu. sure x leh lupa sampai mati.
tenkiu bosss!

nasz said...

paling aku suke tgk, ely tak berbaju tu. comel!!!

♥ Eda ♥ said...

ader sedikit ketembunan aku nampak di dirimu mamek..ekekeke...

Fiza Nordin said...

dalm banyak2 gambo tu,mierza telan air liuq tgk gambo ely pakai spenda & bergaye ala gedix tu... kahhhhhh!!
hai menantu,u so sexsi eh...mau lawan same mama mentua eh???

klik klik (^_^)