20.12.08

::POKET BERTUAH::

Poket ke, aku yg bertuah ni????? Pepagi buta td aku lipat kain. Aku mmg melipat kain kalau tak memalam buta, pepagi buta. Aku nk elakkan anak2 aku pon 'membantu' aku melipat sekali. Walaweeeeeeiiii..tak sia-sia aku lipat kain pagi tadi wei. Kenapa??? kenapa yek????? Apesal poket ni bawak tuah kat aku??? ermmmm...

WOW!!!! UWANG!!!!

MUAHAHAHAHAHA...AKU JUMPA 76 HENGGET DALAM POKET SUAR JEANS AKU!!
BAHAGIANYA RASA...REZEKI BEB!!!!

15 comments:

Tinie said...

WEI TU DUIT AKU WEI..kahhhhhh
duit sendiri pun lupa ka?
klu aku yg lipat haram aku xnak bgtau TAU..hihihihi

Grow2g3th3r said...

Ai... memang seronokkan kalau lipat baju pastu seluk2 poket terjumpa duit...heheheehehhe... Yg paling best kalau duit tu datang dari poket SUAMI.. hahahahah (memang aku songlap je duit tu senyap2...dah abis, baru inform..hahahaha....jahatnyer aku ni)

shima zahar said...

warghhh makcik kayo !!!! weiii kak tu namanya.. tuah ko lipat kain pepagi buta......

lieya_latif said...

alah kak....ingatkan jumpe kat poket seluar hubby...itu baru dikatakan rezeki....kalo lieya biasenye jumpe duit dlm poket seluar die time nak lipat...mmg lieya amik jek...kire upah lieya lipat baju ler tu kih kih kih

kak, tapi byk nooo dlm poket seluar ko tu kak...ko nie mmg pelupo laa kak he hehe he

Emy Omar said...

Bestnye jumpe duit sendiri..ha..ha..paling best kalau tengah pokai

Eda said...

nape aku tak penah mcm ni???!??

Rafizah Nordin said...

ish3x sampai juling mate ko besan nampak duit...mmg dasar mate duitan sungguh besan aku nih!kahhhhhhhhhhh

elly said...

kenape sampai rm76? kenape? kenape x singgit je ade lam poket tu? kahhhhhhhhh... sbb aku slalu jumpa lam poket sua aku singgit 2 inggit je kahhhh...

noreen-bulan said...

syok nya jumpa duit sendiri...
kalo tgh kering.....syok gila....

Tink said...

eee best nye..
bagi lah aku skittt

eLYies said...

duit sendiri pun lupa ker...wakakakkaa...kalo aku yg jumpa..bleh pi enjoy..wakakakkakkaa

kasihatie said...

wakakakak...memang betul2 bertuah nie kak ai.tambah2 kalau masa tue poket tengah kering..keh..keh...

ai said...

TINIE TIUT,
duit kau????meh dtg amik!

GROW yg bukan GRO,
poket laki aku mmg payah le nk jumpa duit. sbb dia tak berduit..kahhhhhhhhhhh

SHIMA SHIMOT,
aku ingat, pagi sok pon nk lipat kain lagi la..

LIEYA,
hihihi..kira rezeki gak ni wei. aku tengah kering!

EMY,
mmg aku tgh pokai pon ni emy oiiiii :P

Eda,
sebab kau tak lipat kain. yg lipat kain adalah laki kau!!!!!

FIZA BESEN,
mmggggggggggggg...memanggggg aku mata duitan! 'air duit' pon aku suka!

SUELLY CHUMEL LOTEY,
aku pon tak tau nape? nape yek??

REEN BULAN,
mmg aku tgh kering kontangggg!

TINK TONK,
mintak ngan laki kau

YIES APOM,
takde enjoynye...nk simpan beli tudung ikin! wakakakakaka

ATIE CUTE,
mmg betollllllllllll.....!

Mummy ILa said...

apa lg belanje aku laaaaaaaaa

ai said...

ILA DEBAB,
aku tuntut yg kau nk blanje aku dulu...koke!!!!!! :P

klik klik (^_^)